𝐬𝐢𝐱𝐭𝐞𝐞𝐧

4.6K 132 2
                                    

∘✩ 16 ✩∘

– Mi? – néztem hitetlenkedve anyura. – Nem, ezt nem hiszem.

– Nem is mondtam, hogy feltétlenül erről van szó – mentegetőzött anyu. – Ez csak egy lehetőség.

– Figyelj – próbáltam összeszedni a gondolataimat, és reálisan látni ezt az egészet –, ha tetszenék Noah-nak, rengeteg ideje lett volna elmondani. Évek hosszú sora. És egyszer sem említett ilyesmit, tehát ezt kizárnám mint lehetőséget – összegeztem. – Sokkal valószínűbbnek gondolom azt, hogy zavarta Logan. De nem féltékenykedésből, hanem mert nem akarta, hogy közöm legyen hozzá. Meg akart kímélni az olyan dolgoktól, amik ma történtek a suliban – magyaráztam.

– Mondta egyszer is, hogy szakíts Logannel? – kérdezte csendesen anyu, mire elhallgattam egy pillanatra.

– Nem – ismertem be egy kissé csüggedten, mivel az elméletem nem bizonyult helytállónak.

– Ez nem jelenti azt, hogy nincs igazad – folytatta anyu azonnal, látva rajtam a csalódottságot ­–, ezek szerint tisztel annyira, hogy nem avatkozik bele a személyes dolgaidba. Például a kapcsolatodba Logannel.

– De egyszer sem mondta el, hogy Logan ilyen is tud lenni – ellenkeztem, tulajdonképpen saját magammal. – Ha tudta volna, hogy Logan milyen valójában, figyelmeztethetett volna – érveltem.

– Tudta, hogy nem fogadnád el. Elvégre, ha azt hajtogatná neked, hogy Logan egy nagyképű nőcsábász, aki egyszerre több vasat tart a tűzben, és a testiség fontosabb neki a másik akaratánál, egyetértettél volna, vagy azonnal leintetted volna, mondván Logan teljesen máshogy viselkedik veled? – tette fel a kérdést, mire alaposan elgondolkoztam, majd lehajtottam a fejem.

– A második – ismertem be halkan.

– Tehát – összegezte anyu –, összevesztetek Noah-val, és az oka nagy valószínűséggel a Logannel való volt kapcsolatod – hangsúlyozta ki a ,,volt" szót.

– Igen – bólintottam.

– Noah tudja, hogy szakítottatok?

– Gondolom – feleltem. – Elvégre nem volt diszkrét, és hangosan üvöltöztünk, bárki meghallhatta – sütöttem le kínosan a szemem, tudatosítva, hogy micsoda szégyen ez az egész.

– Máshogy viselkedett a szakítás után? – érdeklődött anyu.

– Nem szól hozzám, nem foglalkozik velem, és teljesen figyelmen kívül hagy – soroltam, mire anyu elkomorodva bólintott.

– Adj neki egy kis időt – felelte végül, egy kis csönd után. – Remélhetőleg lassan realizálja, mit okozott köztetek azzal a néhány mondattal, és valahogy megpróbálja jóvátenni.

– Remélem – sóhajtottam én is, és a mi lesz, ha nem? kérdést már csak magamban tettem fel.

Felálltam, és átöleltem anyut.

– Köszönöm – suttogtam hálásan.

_________________________

Sziasztok! 💞
Remélem, tetszett az újabb rész, köszönöm, hogy elolvastátok.
Ezenkívül meg szeretném köszönni a több mint ezer olvasást ☺️💖. Te jó ég, ez hihetetlen, eszméletlenül hálás vagyok nektek.

következő részt hamarosan hozok :)

ddorcii <3

Több mint barátságWhere stories live. Discover now