32.

137 4 0
                                    

Ráno jsem se probudila jako první. Dneska večer máme ten ples, a ještě si potřebuju koupit nové boty a tak jsem zavolala Monče, že malou dovezeme k ní a cestou zpátky se zastavíme v obchodně. Janek se vzbudil asi půl hodiny po mně a společně jsme se najedli a poté zamířili k Monice.
Malá chvíli fňukala, že zase nechce být beze mě, ale když jsem jí slíbila, že si zítra odpoledne zajdeme na dámskou jízdu jen my dvě, souhlasila. Nejspíš jí vezmu, aby si vybrala nějaké nové šatičky a stavíme se na zmrzlině. Chci aby byla šťastná a věděla, že jí miluju!
Cestou zpátky jsme se s Jankem stavili pro moje nové boty, které byly opět extrémně drahé, ale Janek říkal, ať to nechám být.
Kolem půl čtvrté jsme se šli připravovat. Oblékla jsem si na sebe své nové šaty a sledovala se v zrcadle. Najednou jsem si vzpomněla, jak jsme se asi před 4 lety, když jsme na tenhle ples šly s Mončou, převlékaly na záchodcích jednoho obchodního domu a ta představa mě rozesmála. Tehdy jsme to na tom plese nejvíc rozjely
No kdo ví, jak to rozjedeme dnes s Jankem ;)
J: lasko můžeme jit?
Volal na mě Janek, když jsem stala před zrcadlem nasazujici si náušnice
T: minutkuu!
zavolala jsem nazpět. Jsem holka, které tyhle věci dlouho netrvají, vždy jen v momentě, kdy potrebuju abych byla fakt kočka :D
Po následujících par minutách jsem konecne měla hotovy cely můj outfit a vyšla z koupelny. Janek byl v polosedu na našem botniku a když si mě všiml, hned si stoupl a upravil si jeho černé sako
J: wow..
Přišel blíž ke mně a pohladil me po cele délce paže
J: v životě jsem neviděl krásnější ženu
Má pleť nad touto větou pouze změnila svou barvu, na což on se uchechtl. Já se též obula do těch novych bot-třpytivě stříbrných na podpatku- dala na sebe kabát a my vyšli k Jankovu autu. Dojeli jsme na místo, a v sále už to dunělo hudbou, i když jsme byli mezi prvními účastníky, ale to mě ještě neznáte, já to umím rozjet kdekoliv, a za jakoukoliv situace.
Takže jsem okamžitě vyrazila do středu parketu a začala nespoutaně tančit a postupně se ke mě přidávali další a další lidé.
Kolem 23:00 začali hrát klasické ploužáky pro zamilované, a tak jsem v davu lidí našla Janka a pověsila se mu okolo krku. Byl to náš první společný tanec, ale byl neskutečně dokonalý, ačkoliv jsem musela působit jako liána, jak jsem se po Jankovi plazila. Ale tak na mou obranu to byl skvělý ples, mými žilami proudil adrenalin a lehký nádech alkoholu, a při pohledu na Janka jsem se musela ovládat, abych nezačala slintat. Tak moc jsem ho zrovna teď v tuhle chvíli chtěla.
Když dohráli ty pomalé písničky, a párty začla zase na plno žít, zatáhla jsem Janka na dámské záchody úplně na konci chodby, kam z minulých let vím, že nikdo nechodí

jak ti teď muzu věřit?Kde žijí příběhy. Začni objevovat