باب الذكريات ( البارت التاني )

2.2K 113 0
                                    

#باب_الذكريات
#البارت_التاني

ابعدي عني ..

قالها ياسين لمروه وهو بيز*قها بعن*ف لدرجه انها خبطت في الحيطه من قوه دفعته ..

ياسين بج*نون وهستريه : ابعدي عني انا مش هخون سيلا ،سيلا مراتي حبيبتي ،ابعدي عني انا مش بحبك ولا هحبك ،قلبي ملك سيلا محدش هيملك قلبي من بعدها ،امشي اطلعي برااا ،برررا

مروه بدموع وقلق : اهدي بس اهدي يا ياسين

ياسين وهو بيزقها برا البيت وبيقفل الباب وراها وبصوت عالي وبكل وجع : ابعدي عننييي انا مبحبش غير سيلااا ،ياسيلااااا تعالي خديني ياحبيبتي ..

مرت ايام علي ياسين كل يوم وكل دقيقه كانت بتمر علي ياسين بيحس بالوحده من غير سيلا ،بيحس بانعدام الرغبه في كل شيئ ،حياته كانت ليها طعم مختلف بوجودها ولما ماتت أصبحت الحياه ملهاش لازمه من الاساس ...

رن الفون بتاعه وكانت مامته اللي كل شويه تتكلم عشان تتطمن عليه وهو ميردش ،مش قادر يتكلم ،مش قادر يسمع كلام حد أنه ينسي وان الموت علينا حق وأن ديه اراده ربنا مش قادر يصدق أن سيلا مبقتش موجوده ...

مردش كالعاده بس قلبه اتنفض من مكانه لما مامته بعتتله ماسدج

"سليم ابنك تعبان اوي ياياسين "

رن علي فون مامته بخوف وقلبه هينط من الرعب ..

ياسين بلهفه : سليم ابني ماله ؟

امه وهي بتتنهد براحه : انا اسفه يابني بس مكانش قدامي حل غير ده عشان ترد عليا ...

ياسين بقلق : يعني ابني كويس ؟

امه : ابنك كويس يابني بس قلبي موجوع عليه من البكا كل يوم عايز يشوفك يابني ..

ياسين وهو بيتنهد بحزن : انا جاي في السكه يا امي ..

قفل معاها وقام يدخل اوضته عشان يغير هدومه ...

وقف قدام قميص كاروهات كان ليه ذكري حلوه ..

فلاش باك

ياسين بضيق : ياسيلا ياحبيبتي هاتي القميص عشان البسه وانزل الله يهديكي ..

سيلا بتذمر : لا يعني لااا القميص بيخليك حلو اكتر مانت حلو والبنات هتعاكسك وتخطفك مني ..

ياسين وهو بيبتسم وبيبصلها بعشق : محدش يقدر يخطفني منك وبعدين انتي اللي في الحته الشمال

سيلا بضعف : ثبتني وانا بصراحه كده بضعف بسرعه قدام ضحكتك القمر ديه ،البس القميص يابني البسه يتح*رق الثبات علي المبدأ بتاعي ...

ياسين ضحك جامد وحض*نها وباس رأسها بحب ...

بااك

ياسين بحزن : الله يرحمك ياحبيبتي الله يرحمك

اسكريبتات متنوعه بقلمي / إيمان شلبي حيث تعيش القصص. اكتشف الآن