Koža mi i dalje bridi kad Kendži i Vinston upadnu u sobu.
„I kako bi ovo odelo trebalo da mi olakša život?" pitam bilo koga ko je voljan da mi odgovori.
Ali Kendži se skamenio u mestu, zuri bez pardona. Zine. Zatvori usta. Gurne ruke u džepove.
Vinston se ubaci. „Trebalo bi da ti reši problem s dodirivanjem" kaže mi. „Ne moraš da se pokrivaš od glave do pete po ovom našem nepredvidivom vremenu. Materijal je napravljen tako da te hladi ili te greje u zavisnosti od temperature. Lagan je i prozračan da koža može da diše. Sprečiće da povrediš nekog nenamerno, ali ti i dopušta nekog ako hoćeš dodirneš... namerno. Ako ti ikada zatreba."
„Zadivljujuće."
Nasmeje se. Od uveta do uveta. „Nema na čemu."
Bolje pogledam odelo. Nešto shvatim. „Ali ruke i stopala su mi otkriveni. Kako će me to..."
„Aaa, daaa", Vinston se ubaci. „Umalo zaboravih." Otrči do ormara i izvuče ravne crne čizmice do gležnjeva i crne rukavice koje se pružaju do lakata. Pruži mi ih. Opipam meku crnu kožu na njima čudeći se gipkosti, savitljivosti čizama. Mogla bih u njima da igram balet ili pretrčim koju milju. „Trebalo bi da ti pašu. Deo su odela."
Navučem ih i stegnem pesnice, propnem se na prste, uživajući u osećaju nove odeće. Osećam se neuništivo. Zažalim što nemam ogledalo bar jednom u životu. Pogledam u Kendžija pa u Adama pa u Vinstona. „I šta kažete? Dobro mi stoji?"
Kendži ispusti neki čudan šum iz sebe. Vinston deluje smoreno. Adam ne prestaje da se smeška.
On i ja pođemo za Kendžijem i Vinstonom iz sobe, ali Adam zastane da bi mi svukao levu rukavicu. Uhvati me za ruku. Ispreplićemo prste. Uputi mi osmeh kojim uspe da mi poljubi srce.
A ja se osvrnem.
Stegnem pesnicu.
Taknem materijal koji mi se obavija oko kože.
Osećam se neverovatno. Kosti mi se osećaju obnovljene, koža mi je zdrava, jedra. Ispunim pluća vazduhom uživajući u njegovom ukusu.
Stvari se menjaju, ali ovoga puta se ne plašim. Ovoga puta znam ko sam. Ovoga puta sam donela pravu odluku i borim se na pravoj strani. Osećam se bezbedno. Samouvereno.
Čak i uzbuđeno.
Jer šta sam ovog puta?
Spremna.
YOU ARE READING
Smrskaj me
ActionHej ljudi,ovo je originalna knjiga koju sam odlučila da vam prepišem iz knjige,tu su sva poglavlja svi dijalozi i praktički sve što se nalazi u knjizi Smrskaj me.Ovo sam odlučila napraviti jer znam da mnogi ljudi koriste Wattpad i voljeli bi da čita...