Я хочу тебе!

81 26 1
                                    

Сьогодні Міран забрав Реййан. Вони їхали мовчки. Приїхавши вони почали розбиратися.
-Все, що є. -міран читає.
-Цього мало. Вона, що така чиста?! Тоді як їй вдалося посадити мене?! -він грукнув по столі. 
-Міран.. -злякалася Реййан.
-А ти краще думай!-крикнув він на неї.
-Чого ти кричиш на нас?! В чому ми винні?.. 
-А що ти зробив, щоб я не сів, що ти зараз робиш для помсти?
-Міран, не гарячкуй. В тобі зараз говорять емоції. Заспокойся!
-Можемо перевірити того слідчого.
-Тобто? поясни. -зацікавився міран.
-Якщо вони пов'язані, це багато чого вирішує. Нам треба розкрутити його, чимось пригрозити, щоб він розповів нам все про неї. Потрібні тільки докази якогось їхнього зв'яку.
-Та трахаються вони! Фират, зрозумів?!
-Так, все буде. Завтра.
-Сьогодні! Ввечері!
-Міран... Завтра. Вранці.
-Побачимо, Фират. Чекаю. -фират пішов. Міран випив стакан коньяку.
-Може досить? Ти вже п'яту п'єш.
-Не наказуй мені! -заричав Міран.
-Добре. -вона опустила погляд.
-Молодець, маленька, сьогодні твої мізки працюють. План хороший.
-Дякую. Якщо в них є зв'язок, ним можна маніпулювати.
-В цьому ти спец.
-Тобто?
-Не звертай уваги. -це вже другий ніж в її серце. ВІн підійшов до неї ззаду і різко обернув до себе.
-Я хочу трахнути тебе в твою солодку попу!
-Міран.. -він схватив її і посадив на стіл. 
Почав м'яти груди, гладив її за сідниці, рукою поліз під спідницю. Погладив у неї між ніг. Вона застогнала. Облизував шию, робив засоси, змушував її мокріти. Він зняв все з неї і голу тримав на собі, вона захотіла зняти все з нього. Він її зупинив.
-Сьогодні гола будеш тільки ти...
-Що це означа ..аа.ммм..-він засунув пальци їй туди. Почав швидко рухати їх там, під час цього, іншою рукою зжимав її груди, до синіння, вкусив її губи, що аж пішла кров, почав кусати сосок, реййан було боляче.
-Ай... міран...а! а! боляче! а!
-Кричи! -він почав ще більш рухатися, додав третій палець, щоб звести її з розуму.
-Хочеш, болючого сексу?
-Ні..ааа! аа! а! ай! ай!
-Тоді розтягни штани і проведи по ньому своєю рукою.
-Добре. -вона ледве-ледве це зробила, бо його пальци зводили її з розуму. Вона провела вже по готовому .. він вийняв пальци, покусав там і розвернув її, поклав на стіл і увйшов в задницю.
-Так! Та-ак! -він рухався спокійно і легко, він потягнув її волосся, вона зстогнала від задоволення.
-Твоя попа така солодка..ммм..так!
-А...а... -вони стогнали від задоволення.. їм було добре, міран бив реййан по сідницям, їй було боляче але одночасно приємно.
-Міра-ан...ще... прошу.-він різко вийняв. Вона аж застогнала на всю вулицю.
-Ти чого? Я хочу тебе... давай.. ну!
-Я хочу, щоб ти мене просила, на коліна стань.
-Міран...
-Вставай...
-Не буду...ааа...-він посміхнувся. Будеш. -він вдарив її по сідницям.
-Ти хочеш, щоб я тобі...
-Так, хочу.
-Ні, Міран. Увійди, я згодна на жорсткй.. прошу тебе...
-Згодна на жорсткий?
-так..
-Цього я і чекав. - він кинув її на диван, стрімко увійшов в її попу і почав безжалісно штовхатися.
-А! а! А! -реййан кричала від болі та того самого задоволення. ВІн тягнув її волосся, він сжимав її сідниці. Вона в цей час зжимала все, що є під рукою. подушку, сам диван, свої груди. 
-ммм... я хочу тебе так трахати завжди, зрозуміла?!...
-Так! А!!!! МІран будь ласка, легше, в мене зараз всі органи вилізуть.
-Зараз, закінчую. -останні поштовхи були ніжними і сильними одночасно. Він кінчив прямо в неї.
Вони впали на той диван. Реййан не могла поворохнутися. Міран тяжко дихав.
-Всі органи на місці?
-так.
-Чудово. -він встав. -Дякую. Мені сподобалося. -він почав одягатися. 
-Міран, дай відповідь.
-Запитуй.
-Ти б справді поставив мене на коліна?
-Я знав, що ти не погодишся, тому і сказав це. Щоб ти дала мені себе.
-Ясно.
-Фух. Вставай! Чого лежиш?
-Зараз. Я не можу.
-Ще хочеш?
-Ні.
-Ну ок. -він почав дивитися документи. Вона помалеьньку одягнулася. Підійшла до нього.
-А що це за кімната?
-Це мій кабінет. Тільки під низом. Про нього не всі знають. А що?
-Просто цікаво стало.
-Завтра сама прийдеш, бо я зайнятий буду.
-Гаразд. -це вже третій ніж в її серці.
-Чому така сумна? Не сподобалось?
-Чесно? Не дуже.
-А по твоїм стонам не скажеш.
-Ти змінився, Міран. Дуже сильно змінився. -вона вийшла. МІран задумався. ТІльки ненадовго. далі почав працювати.


Доля погралася мною.Where stories live. Discover now