Keď mi moji rodičia oznámili že sa budeme stahovať bola som v šoku. Bála som sa. Bála som sa toho že ma v novej škole nezoberú medzi seba. Tak ako to bolo tu v Sydney. Nezapadala som už len z toho dôvodu že si všetci mysleli že som rozmazlené decko. A to len preto že mama je známa návrhárka. Nosila som normálne oblečenie ako ostatné dievčatá takže vlastne ani neviem prečo ma tak strašne odhánali od seba. A vlastne možno mi závideli to že natáčam na Vine. Ale neriešim to. Už nie. Mala by som sa tešiť, možno to v Californii bude iné. A vlastne som sa ani nepredstavila. Volám sa America Victoria Hood. Vážne divné meno ale tak rodičom sa páčilo. A Hood no vlastne tak trochu som Calumova sestra. Áno toho Caluma z 5sos. Máme spolu vážne úžasný vzťah. Ale teraz je na tour a neviem kedy sa vráti. On ostane tu v Sydney s Lukom,Ashom a Michaelom.
Mala by som sa ísť zbaliť. A tak som sa prebrala zo svojich myšlienok o tom ako sa bojím nového života v LA. Vyšla som schody hore do svojej izby a hodila sa na posteľ. Povzdychla som si a postavila sa. Zpod postele som vytiahla kufre a batoh v ktorom budem mať iba nabíjačky a notebook. Počula som ako mi cinkol mobil a tak som prešla k stolu kde som ho mala položený. Prišla mi správa od jedinej kamarátky ktorá tiež natáča Vine a je z Californie presnejšie z LA. Musím jej napísať že sa sťahujem. Skoro by som zabudla. Veď už zajtra odlietame. Odomkla som mobil a otvorila si správu na Whatsappe.
TO AMERICA:
"Ahoj Am. Dlho sme si nepísali. Áno až dve hodiny ale vážne mi chýbaš. Cez leto by si neprišla sem k nám?"
TO MAHOGANY:
"Ahoj Mahon. Vieš musím ti niečo povedať. Sťahujeme sa do LA. A jasne že prvé čo spravím pôjdem s tebou do Starbucks.❤️
TO AMERICA:
"Am že žartuješ! Nie nežartuješ. Aaaaaaa to bude úplne super. Bože nemôžem tomu uveriť. Uvidíme sa po 2 rokoch. Panebože strašne sa na teba teším."❤️
TO MAHOGANY:
"Aj ja sa na teba strašne teším ale teraz sa idem baliť. Napíšem keď budem môcť. Papa❤️
TO AMERICA:
"Papa❤️"
Zamkla som mobil a podišla k mojej obrovskej skrini. Otvorila som ju a začala vyberať oblečenie. Pustila som si ešte pesničku(média). Balila som oblečenie asi 2 hodiny, mám toho docela veľa. Už len z toho dôvodu že mama je návrhárka. Potom som prešla k botám a teniskám. Zobrala som menší kufor do ktorého som nahádzala tenisky a topánky. Do batohu som dala notebook a nabíjačky. Keď som mala všetko pobalené ešte som si vybrala veci na zajtra do lietadla. Počula som ako dole niečo zabúchalo a hneď som vedela že je to mama. Zbehla som dole a skočila na maminu.
"Ahoj mamiiii" zakričala som a zasmiala sa. Aj mama sa smiala.
"No ahoj Am." Zoskočila som z maminho chrbta a pomohla jej s nákupom. V kuchyni som nákup vyložila a povedala mamke že niečo uvarím. Mamina sa usmiala a odišla sa prezliecť pretože v tých šatách a botách na podpätku jej asi nebolo veľmi pohodlne. Zatiaľ čo sa mamka prezliekala, ja som vytiahla hrniec a dala som variť vodu. Keď voda zovrela hodila som tam špagety. Nákup ktorý sa skladal z mäsa,rajčín a nejakej zeleniny, som niečo vyrobila dalo by sa to nazvať omáčka a nechutilo to najhoršie začo som bola vďačná asi aj Svätému Petrovi. Mamka prišla dole v teplákoch a mikine a zasadla za stôl. Naložila som špagety na taniere a poliala ich omáčkou. Priniesla som to na stôl a sadla si oproti mame.
"Tak čo aký bol prvý deň prázdnin?" Spýtala sa.
"V pohode len som sa musela baliť a však vieš. Písala som Mahogany že sa sťahujeme a aj ona aj ja sme nesmierne šťastné že sa uvidíme po 2 rokoch."
"Som rada že ste stále kamarátky. Mahogany mám rada aj jej mamku samozrejme."
Dojedli sme a mamka povedala že riad uprace. Tak som sa odobrala do izby kde som si zobrala pyžamo a prešla som do kúpelne. Napustila som si vaňu a vyzliekla sa. Vošla som do vody a umyla si vlasy. Jahodový šampón, môj oblúbený. Zmyla som šampón z vlasov a obliekla si pyžamo. Hupsla som do postele kde som si vytiahla perinu až po krk. Pomaly sa mi zatvárali oči až som zaspala úplne.
YOU ARE READING
Life with Magcon boys...
FanfictionAko to bude keď sa najlepšia kamarátka Mahogany, ktorá tiež natáča na Vine, presťahuje zo Sydney do Los Angeles?.. A spozná ostatních členov Magconu?..