Κάθε Αρχή Και Ένα Τέλος-1

1.5K 46 78
                                    

Η Μιρέλα ετοίμαζε και την τελευταία βαλίτσα που έπρεπε να φτιάξει για αυτό το ταξίδι στο Βέλγιο. Δεν ήταν για αυτήν. Ήταν για τους γονείς της, αλλά είχε προσφερθεί να την φτιάξει μιας και αυτοί είχαν αρκετή δουλειά.

Άκουσε τα κλειδιά στην πόρτα και τοποθέτησε κάπως άτσαλα και το τελευταίο παντελόνι του πατέρα της μέσα στην βαλίτσα. Πρωτη μέσα στο δωμάτιο μπήκε η μητέρα της.

"Αχ Μιρέλα πάλι καλά που την έφτιαξες! Δεν θα προλαβαιναμε!" είπε αγχωμένα η μητέρα της, η Αθηνά. Επόμενος μπήκε ο πατέρας της ο Πέτρος. Χαμογέλασε στην κόρη του και πήγε να πάρει την πρώτη βαλίτσα για να την τοποθέτηση στο αμάξι.

"Σιγά μαμά αφού είχατε πολύ δουλειά" της απάντησε με ένα χαμόγελο. Η αλήθεια είναι πως επιτέλους θα έμενε λίγο μόνη σπίτι χωρίς φασαρίες από εκτυπωτές και άλλα τόσα. Θα μπορούσε να διαβάσει με την ησυχία της. Η Αθηνά άμεσος της χαμογέλασε.

"Να κάτσεις να διαβασεις έτσι;" της είπε σαν να ήταν μικρό παιδί. Η κοπέλα 21 χρόνον και ακόμα της έλεγε να διαβάσει! Η Μιρέλα της εγνεψε θετικά και η γυναίκα χαμογελασε με σιγουριά πως φεύγει και όλα θα είναι υπό έλεγχο. Μα ποσα λίγα ήξερε!

Ο Πέτρος ξανα μπήκε μέσα και πήρε και τις δύο τελευταίες βαλίτσες για να φύγουν. Είχαν ήδη αργήσει στο αεροδρόμιο, έπρεπε να ήταν στον δρόμο αλλά είχαν να κάνουν την κλασική κουβέντα με τις κόρες τους. Αυτή του 'να προσέχετε η μία την άλλη'. Η μία 18 και η άλλη 21 λες και δεν μπορούσαν να τα καταφέρουν μόνες τους 5 μέρες! Δεν θα ήταν και η πρώτη φορά!

Η τρεις γυναίκες κατέβηκαν μαζί κάτω για την κλασική κουβέντα και τα αντίο. Τα τακούνια έκαναν θόρυβο στις εξωτερικές σκάλες του σπιτιού σε αντίθεση με τις παντόφλες που φορούσαν οι κόρες της.

"Λοιπόν" ξεκίνησε αυστηρά ο Πέτρος αλλα όλοι ξέραν πως στο τέλος θα μαλακωνε. "Θέλω να προσέχεις την αδελφή σου και τον αδελφό σου" είπε κοιτάζοντας στα μάτια την μεγάλη του κόρη. "Και εσύ να κάτσεις να διαβάσεις! Όχι βόλτες όλη μέρα!" είπε γυρνώντας το βλέμμα του στην μικρη του κόρη την Γεωργία.

"Θέλω να προσέχετε και να κλειδώνετε το σπίτι. Θα μας παίρνετε τηλέφωνο απόγευμα προς βράδυ γιατί τις υπόλοιπες ώρες θα είμαστε σε τρεξίματα" συνέχισε αυτή την φορά πιο γλυκά. Νοιαζόταν για τις κόρες του.

Τους φίλησαν στο μάγουλο λες και ήταν ακόμα 5 και 8 χρονών και τους έλεγαν πως θα έφευγαν για 2 μέρες οπότε θα μένανε με την γιαγιά. Μπηκε πρώτα η Αθηνά μέσα στο αμάξι και λίγο πριν μπει και ο άντρας της αναφώνησε σαν να θυμήθηκε κάτι.

ΜιρέλαWhere stories live. Discover now