(1 χρόνο μετά)
2023"Ελα ρε Άγγελε! Υπέγραψε να τελειώνουμε" τον πίεσε η Μιρέλα με το χαρτί στα μούτρα. Εκείνος δυσανασχέτησε και την έκανε στην άκρη.
"Να το συζητήσουμε πρώτα-" σιγά μην με άφηνε να ολοκληρώσω.
"Τι να συζητήσουμε; Αφού εγώ στο έφερα! Σου λέω δεν έχω πρόβλημα" άφησε το χαρτί πάνω στο τραπέζι και έβγαλε ένα μαύρο στυλό από την τσάντα της, που ήταν ακουμπισμένη στην καρέκλα.
Ξαφνικά η κουζίνα του φάνηκε πολύ μικρή για αυτό που επρόκειτο να συμβεί.
"Ρώτησες τα αδέλφια σου;" ρώτησε την τελευταία του ελπίδα.
"Ναι, δεν έχουν θέμα από την στιγμή που δεν ενδιαφέρονται για την εταιρία. Αν και δεν επηρεάζονται τα δικά τους ποσοστά" του εξήγησε και του έδωσε το στυλό με τη βία.
Έλα να σου εξηγήσω και εσένα τη κατάσταση.
Η δίκη μόλις είχε τελειώσει με τους δύο ενόχους να παίρνουν ό,τι τους αξίζει. Ισόβια κάθειρξη, μιας και θανατική ποινή δεν υπάρχει πλέον. Οι συνεργάτες και τσιράκια, κάποιοι πήραν τριάντα χρόνια άλλοι πολύ λιγότερα άλλοι περισσότερα.
Η Μιρέλα μαζί με τον δικηγόρο της κατάφερε να πάρει μόνο ένα χρόνο αναστολή, εξαιτίας της μετανοίας και της αυτοάμυνας.
Δεν ξέρει πως, αλλά κατάφεραν να κρατήσουν τα κανάλια έξω από αυτό.
Η μέρα της τελικής δίκης μπορεί να ήταν η πιο ανακουφιστική.
"Μετά την λύτρωση είναι η γαλήνη, Μιρέλα" της είπε η Χρίστη με πρησμένα μάτια. Δεν ήταν καθόλου εύκολο για αυτή. Έχασε τον Αποστόλη και το παιδί της. Αλλά ήξερε πως ήταν το καλύτερο για όλους.
Και στο μυαλό της Μιρέλας, για να υπάρχει γαλήνη, πρέπει να υπάρχει και ισορροπία.
Οποτε πήγε στον δικηγόρο και τον συμβολαιογράφο. Και μετά ξανά πίσω. Σε τρεις ώρες είχαν συμβούλιο για το έργο.
Από την στιγμή που έφυγε ο Ευθυμίου, έπρεπε κάποιος άλλος να πάρει το υποθαλάσσιο τρένο, μιας και είχαν πάρει ήδη έγκριση.
Και είμαστε εδώ, με την Μιρέλα και τον Άγγελο, να τσακώνονται γιατί η πρώτη θέλει να μοιραστούν την εταιρία.
YOU ARE READING
Μιρέλα
Romance"Σαν την τραγουδίστρια;" Το μεγαλύτερο της πρόβλημα δεν είναι το πως δεν μπορεί να κάνει κοραλί τον τοίχο της. Καλά είναι. Αλλά είναι και το γεγονός πως βρέθηκε με την εταιρία των γονιών της χωρίς να το θέλει. Το όνειρο της να γίνει σχεδιάστρια μ...