Πριγκίπισσα-11

328 21 49
                                    

Η ώρα κόντευε εφτάμιση και η Μιρέλα ήταν ήδη ξύπνια διαβάζοντας στο κινητό της. Δεν της κολλούσε και πολύ ύπνος. Είχε τον καφέ στο χέρι καθώς έφτιαχνε και άλλο για τον Άγγελο.

Έβγαλε την κούπα του και έβαλε τρεις κουταλιές ζάχαρι. Έριξε τον καφέ, ανακάτεψε καλά, και τον άφησε πάνω στον πάγκο. Ούτε αυτός είχε κοιμηθεί ήταν στο γραφείο του από τις έξι.

Η πόρτα άνοιξε και ο άντρας κατευθυνόταν προς την κουζίνα. Μόλις την είδε σήκωσε το φρύδι του. Η αλήθεια είναι πως δεν περίμενε να την δει εκεί, ήταν πολύ πρωί για αυτήν.

"Καλημέρα" της είπε και κοίταξε τον καφέ μπροστά του. "Για μένα;" του ένευσε θετικά χωρίς να τον βλέπει. Την ευχαρίστησε αλλά πριν προλάβει να πιει μια γουλιά η κοπέλα ξέσπασε σε γέλια.

Την κοίταξε περίεργος. Έχει όρεξη η Μιρέλα πρωί πρωί; Και γελάει κιόλας;
"Τι έπαθες;" την ρώτησε καθώς προσπαθούσε να συγκρατήσει τα γέλια της.

Καθάρισε τον λαιμό της πριν μιλήσει.

"Μετά την προηγούμενη συνάντηση τους το ζευγάρι, ξαναβγήκε δημόσια! Πήγαν πάλι σε συνάντηση με τον Κωνσταντίνο Ευθυμίου. Άραγε μήπως έρχεται μια συνεργασία;
Το πιο συναρπαστικό είναι πως έδωσαν φιλί. Δημόσια!! Κι όμως, πολλοί δεν τους πίστευαν αλλά αυτή η σχέση είναι αληθινή!
Φωτογραφίες θα βρείτε από κάτω" απάγγειλε η Μιρέλα με την πιο δημοσιογραφική φωνή της.

"Συναρπαστικό" μουρμούρισε ο Άγγελος ειρωνικά καθώς έπινε τον καφέ του. Είχε ηρεμήσει από χθες το βράδυ. Στο κάτω κάτω ήταν απλά ένας ρόλος.

"Τουλάχιστον μας πίστεψαν" χάρηκε η Μιρέλα που έπιασε το σχέδιο της. Ο Άγγελος την κοίταξε βαριεστημένα. Δεν είχε κοιμηθεί σχεδόν καθόλου. Δεν είχε όρεξη.

"Μην είσαι κατσούφης. Δεν φταίω εγώ που δεν έχεις ιδέες-" πήγε να τον βρίσει μέχρι που το τηλέφωνο της την διέκοψε. Ποιος ήταν τέτοια ώρα;

Το πήρε στα χέρια της. "Νόννα" έγραφε το κινητό και χτυπούσε σαν τρελό. Καμία φορά την έπαιρνε τηλέφωνο είτε πρωί είτε μεσημέρι. Συχνά ήθελε βοήθεια με τον μικρό στο σχολείο μιας και δεν ήξερε άπταιστα ελληνικά. Έσυρε το δάχτυλο της στο προς το πράσινο και το έβαλε στο αυτί της.

"Έλα γιαγιά καλημέρα-"Δεν πρόλαβε καλά καλά να μιλήσει και την άκουσε να μιλάει γρήγορα στα ιταλικά. Δεν τα έπιανε πολύ καλά αυτά τα γρήγορα της. Έπιασε να βρίζει θεούς και δαίμονες και γενικώς να σιχτιρίζει.

ΜιρέλαWhere stories live. Discover now