Της Μιρέλας δεν της άρεσε, πλέον, να βγαίνει συχνά για βράδυ. Και το ξέρουν και οι τρεις μέσα σε αυτό το αμάξι. Ένας λίγο περισσότερο. Οπότε όταν τους είπε να μην πάνε στα μπαράκια της περιοχής τους το σεβάστηκαν.
Δεν θα άντεχε, ούτε να τον πετύχενε τυχαία.
Σήμερα έπρεπε να περάσουν μόνο καλά!Βγήκαν έξω από το αμάξι και το κλίμα ήταν ήδη πολύ ωραίο. Είχε τόσο καιρό να βγει. Σήμερα είχε μια ευκαιρία να το ζήσει λίγο παραπάνω. Θα ήθελε να είναι εδώ όμως ο Άγγελος θα ένιωθε μια άλφα ασφάλεια. Βέβαια και με τον Βασίλη νιώθει.
"Μαζευτήτε να πούμε κανόνες" είπε το αγόρι της παρέας και όλες πήγανε τριγύρω του. Το χειρότερο είναι πως πρέπει να τις έχει όλες στο νου του.
Την Αγάπη γιατί είναι η κοπέλα του.
Την Γεωργία γιατί είναι η μικρή.
Την Μιρέλα γιατί την πιάνει το ποτό.Καλά θα πάει αυτό.
"Έλα βρε Βασιλάκη λες και δεν-" αγριοκοίταξε την κοπέλα του και εκείνη το βούλωσε. Δεν την έπαιρνε. Όλοι θυμούνται τα επικά ξενύχτια που έκαναν τα κορίτσια όταν η Αγάπη ερχόταν για μια βδομάδα από την Θεσσαλονίκη ή όταν σπάνια πήγαινε εκεί η Μιρέλα. Βέβαια αυτά δεν κράτησαν και πολύ αλλά ήταν καλά.
"Κανόνες λεω" ξερόβηξε και έκαναν όλοι έναν κύκλο. "Γεωργία, δεν περίμενα ποτέ να το πω, αλλά αντέχεις το ποτό. Θα με βοηθήσεις με αυτές. Μιρέλα κανόνισε, μην ξεσηκώνεις τον Άγγελο βραδιάτικα. Αγάπη με κοιτάς που σε κοιτάω νομίζω" απείλησε τις δύο φίλες και έριξαν ένα αθώο βλέμμα. Ρόλαρε τα μάτια του.
"Ναι;"
"Ναι" είπαν ομόφωνα.
"Αντε πάμε!" τον έσπρωξε η Αγάπη με το ίδιο χαμόγελο. Με την άκρη του ματιού της είδε την Μιρέλα να κρύβει σημεία του σώματος της με τα χέρια της. Της πήρε τα χέρια και τα κατέβασε κάτω.
"Δείχνει πολύ και δεν μου αρέσει" μίλησε πριν πει κάτι η φίλη της. Την κοίταξε λοξά.
"Εγώ σε βρίσκω μουνάρα πάντως" η Αγάπη σε ένα στενό κοντό μπλε σκούρο φόρεμα δείχνει πιο ελεύθερη από ποτέ. Ευτυχώς που δεν πήρε φόρεμα από αυτήν.
"Δεν είναι υπερβολικό;" κοίταξε τον εαυτό της. Ενώ δεν έχει πρόβλημα με το σώμα της νιώθει την ανάγκη να το κρύψει. Η κολλητή της της χαμογέλασε.
"Καθόλου. Έλα να περάσουμε καλά!" την έσυρε μέχρι μέσα. Το μαγαζί ήταν ωραία διακοσμημένο. Μπλε και κόκκινα φώτα παντού μαζί με λίγο πράσινο σε κάποιες άκρες. Η μουσική ήταν υπερβολικά δυνατή αλλά ήξερε πως σε λίγο θα το συνήθιζε όπως και τη μυρωδιά του τσιγάρου που την έκαιγε στα ρουθούνια.
YOU ARE READING
Μιρέλα
Romance"Σαν την τραγουδίστρια;" Το μεγαλύτερο της πρόβλημα δεν είναι το πως δεν μπορεί να κάνει κοραλί τον τοίχο της. Καλά είναι. Αλλά είναι και το γεγονός πως βρέθηκε με την εταιρία των γονιών της χωρίς να το θέλει. Το όνειρο της να γίνει σχεδιάστρια μ...