Μικρό TW.
"Καλό είναι αυτό, δεν είναι;" τον ρώτησε η Μιρέλα σηκώνοντας το βλέμμα. Κοίταξε τον Βλάση που ήταν λίγο σκεπτικός.
"Θα μπορούσε να ήταν, αν δεν ήσουν εσύ. Είσαι μεγάλος στόχος Μιρέλα, ετοιμάζουν καλό σχέδιο"
Είχε πετάει επίσημος ένας μήνας και πέντε μέρες από τότε που αποφάσισαν να μην στείλουν στην οργάνωση του Άλφα.
"Ακριβώς αυτό. Από την στιγμή που είμαστε τόσο μεγάλη εταιρία, δεν θα ήθελε να κάνει κακό. Δεν θα τον συνέφερε έτσι και αλλιώς" ήξερε πως θα τον συνέφερε πολύ, υπερβολικά πολύ, αλλά δεν μπορούσε να του πει το γιατί.
"Δεν νομίζω. Είναι έξυπνοι. Αν νικήσουν από αυτό ξες πόσα μπορούν να βγάλουν; Άσε που μπαίνουν στην μέση οικογενειακά, αυτόματα το κάνουν πιο δύσκολο"
"Ο Άγγελος δεν τα πάει καλά με τον αδελφό του. Είναι μαζί μας" ήταν σίγουρη για αυτό, αλλά ο Βλάσης δεν εννοούσε αυτό.
"Μιρέλα, δεν αναφέρομαι σε αυτούς τους δύο, μόνο. Η οικογένεια Τριανταφυλλίδη, Ανδρέου και Χατζή, είναι επίσημος μπλεγμένοι, δεν ξέρω πως, αλλα μπορώ να μάθω" θα έλεγε και Πετρίδη, αλλά συνειδητοποίησε πως φυσικά και είχε δώσει ψεύτικο όνομα στο σχολείο ο Ηλίας.
"Η Εύη και ο Στέφανος που κολλάνε;" έπρεπε να το παίξει ανήξερει, δεν έπρεπε τουλάχιστον ακόμα να μάθει την αλήθεια. Έχει υποσχεθεί να προστέψει την εταιρία, αν και έχει αποτύχει.
"Είναι οι γονείς της Μαρίνας Χατζή" προσπάθησε να μην δείξει κάποιο συναίσθημα.
"Νομίζω πρέπει να βρούμε την Σάρα Σωτηροπούλου που κολλάει παρα την Μαρίνα. Βέβαια έτσι και αλλιώς, καμία από τις δύο δεν μπορούμε να βρούμε"
"Η Σάρα δεν νομίζω πως υπάρχει. Δεν υπάρχουν οι γονείς της, και κατά πάσα πιθανότητα, απλά είχε άλλο όνομα και είχε ψεύτικη ταυτότητα. Οπότε τα μόνα άτομα που ίσως μπορούσαν να βοηθήσουν σε αυτήν την κατάσταση πολύ απλά δεν γίνεται πλέον"
Ένευσε θετικά σαν να καταλαβαίνει. Τι να του πει; Πως η Σάρα είναι μπροστά του αλλά και πάλι δεν μπορεί να βοηθήσει φανερά;
"Ούτε την Εύη και τον Στέφανο θα μπλέξουμε, αλλά ούτε την Χριστιάννα και τον Αποστόλη. Αμήν έκαναν οι γονείς μου να τον διώξουν, δεν θα τον φέρουμε πίσω" αν και δεν έμαθε ποτέ γιατί, πάντα μιλήσουν καλά για αυτόν. Εκτός από όταν οι πόρτες ήταν κλειστές, τότε έλεγαν την αλήθεια.
YOU ARE READING
Μιρέλα
Romance"Σαν την τραγουδίστρια;" Το μεγαλύτερο της πρόβλημα δεν είναι το πως δεν μπορεί να κάνει κοραλί τον τοίχο της. Καλά είναι. Αλλά είναι και το γεγονός πως βρέθηκε με την εταιρία των γονιών της χωρίς να το θέλει. Το όνειρο της να γίνει σχεδιάστρια μ...