Είπε στον Άγγελο να την αφήσει στην σχολή. Είχε πολύ καιρό να πατήσει το πόδι της και σε μια βδομάδα άρχιζε η τελευταία της εξεταστική.
Έπρεπε να περάσει και μόλις τακτοποιούσε, κάπως, την ζωή της, θα έκανε και το μεταπτυχιακό της. Έτσι και αλλιώς ήξερε αρκετά πράγματα από λογιστική, δεν μάθαινε τίποτα καινούριο στην σχολή, εκτός από διοίκηση.
Το χειρότερο της ήταν η ιστορία. Με το ζόρι έπαιρνε έξι σε αυτό το μάθημα αλλά είχε υποσχεθεί στην εαυτό της να γράψει παραπάνω. Ιστορία οικονομίας.
Έγραφε βέβαια ό,τι ο καθηγητής είχε στον πίνακα. Δεν παρακολουθούσε και πολύ το μάθημα. Το μυαλό της έτρεχε στο περιστατικό το βράδυ.
Η αλήθεια ήταν πως δεν φοβόταν τόσο. Την είχε μάθει πολύ καλά να προσέχει τον εαυτό της. Κάτι που θα του βγει σε κακό.
Μόλις τελείωσε και αυτό το μάθημα μάζεψε τα μπογαλάκια της και πήγε προς την εταιρία. Η ώρα ήταν τρεις βέβαια. Θα καθόταν μέχρι αργά να τελειώσει κάποια έγγραφα και θα έφευγε.
Της είχε στείλει μήνυμα ο Άγγελος για ο,τι χρειαστεί να τον πάρει τηλέφωνο. Δεν καταλάβαινε γιατί αγχώνεται τόσο. Βασικά δεν ήξερε γιατί φοβάται τόσο πολύ. Αποκλείεται να ξέρει κάτι.
Αν ήξερε οι γονείς της θα την είχαν ενημερώσει από την στιγμή που πήγαινε κάθε μέρα όταν τελείωσε όλη η ιστορία, στην εταιρία.
Κάθισε στο γραφείο της κοιτάζοντας απλά τον τοίχο. Πέντε άνθρωποι έμπαιναν και έβγαιναν από το γραφείο της συνέχεια. Όλοι πάντα ήθελαν κάτι να ρωτήσουν την διευθύντρια.
Είχε μετανιώσει την ώρα και την στιγμή που είχε πάρει την εταιρία. Την έπιανε πονοκέφαλος μόνο και μόνο που το σκεφτόταν όταν άρχισε όλο αυτό.
Αλλά όπως της έλεγαν πάντα. Αυτή είναι η απόγονος. Έπρεπε να συνεχίσει το όνομα, την φήμη. Όσο και αν δεν ήθελε.
Το παρελθόν βεβαια όλη την ώρα της χτύπαγε την πόρτα. Ήξερε πως αν μαθευτεί ή αν βγει έστω και μισή φήμη ξυαν νεκρή. Σταμάτησαν όλα. Οι κόποι που έριξαν οι γονείς της.
Έπρεπε να το θάψει όσο πιο καλά μπορούσε.
Το θέμα είναι πως η πόρτα είχε ήδη ανοίξει.
1991
Σε δύο μήνες η Εύη θα γεννούσε ένα κοριτσάκι. Οι τρεις κολλητές είχαν μαζευτεί στο σπίτι της εγκυμονούσας μιλώντας για άσχετα θέματα.
YOU ARE READING
Μιρέλα
Romance"Σαν την τραγουδίστρια;" Το μεγαλύτερο της πρόβλημα δεν είναι το πως δεν μπορεί να κάνει κοραλί τον τοίχο της. Καλά είναι. Αλλά είναι και το γεγονός πως βρέθηκε με την εταιρία των γονιών της χωρίς να το θέλει. Το όνειρο της να γίνει σχεδιάστρια μ...