"Πρέπει να φύγω" της είπε και σηκώθηκε όρθιος. Είχε πιαστεί τόση ώρα στον καναπέ. Έτριψε τα μάτια του απαλά και πήγε προς το κινητό του να δει την ώρα.
"Ζέτα;" την ρώτησε και κοίταζε ακόμα προς το κινητό. Εκείνη σηκώθηκε και του ένευσε θετικά με ένα χαμόγελο ενώ έπεσε πάνω του σχεδόν.
"Με πήρε τηλέφωνο η Μιρέλα;" την ρώτησε λες και δεν το έβλεπε μπροστά του στην οθόνη. Ξαφνικά ένιωσε περίεργα, σαν αυτό το παραμυθάκι που πήγε να δημιουργηθεί να μην του άρεσε όσο παλιά.
Γιατί όσο και αν σε πονάει όντως περνάει καλά με την Ζέτα και λατρεύει την παρέα της χωρίς να παύει να είναι ερωτευμένος με την Μιρέλα.
Της έδειξε το κινητό και αυτή προσπάθησε να κρατήσει το προσωπείο της αδιάφορο. Ανασήκωσε τους ώμους της.
"Έτσι φαίνεται"
"Μονό αυτή"
"Έτσι φαίνεται"
"Εσύ δεν μου είπες πως με πήρε άκυρος αριθμός;" Δεν της το είπε με νεύρα αν και ήθελε να σταυρώσει τα χέρια του στο στερνό του.
"Δεν κατάλαβα, με κατηγορείς για κάτι;" του το γύρισε αμέσως για να τον κάνει να νιώσει άσχημα. Ο Άγγελος βέβαια δεν μάσαγε. Είχε συνηθίσει τέτοιες συμπεριφορές.
"Οχι, απλά προσπαθώ να καταλάβω γιατί να πεις ψέματα" της είπε χωρίς περιστροφές και εκείνη δεν είχε όρεξη επίσης να παίξει την ανόητη.
"Γιατί όσο ψέματα και να κάνετε την σχέση σας Άγγελε δεν παύει να υπάρχει κάτι αληθινό!" άνοιξε τα μάτια του πιο πολύ. Δεν ηξερε πως φαίνεται τόσο πολύ.
"Ο,τι και αν είχαμε τελείωσε" της το παραδέχτηκε; Ναι, και το έκανε, χωρίς τύψεις.
Εκείνη γέλασε απαλά."Δεν σε πιστεύω" έβαλε τα χέρια της κάτω από το στήθος της.
Εσμιξε τα φρύδια του."Δεν θα είχα λόγο να πω ψέματα" θα είχε. Αλλά δεν το κάνει θέμα.
"Αγγελε, ζεις σε άλλον πλανήτη; Μένετε στο ίδιο σπίτι, είστε κάθε μέρα μαζί, ποιος ξέρει και τι άλλο κάνετε μαζί! Μην με περνάς για χαζή! Και μην μου πεις πως δεν μπορεί να μείνει αλλού μόνη της, μια χαρά λεφτά έχει" νόμιζε πως τον αποστόμωσε αλλά όχι. Ισα ίσα του δημιουργησε και άλλα νεύρα.
"Ζέτα αν έχανες τους γονείς σου και ξαφνικά είχες μια ολόκληρη εταιρία να διοικήσεις μόνη σου, και δύο αδέλφια, θα ήθελες να ψάχνεις σπίτι στην καρδιά της Αθήνας; Ή αν ήσουν στην θέση μου, θα την άφηνες μόνη της ενώ οι γονεις της είχαν κάνει τόσα πολλά για σένα" πλέον μιλούσε δυνατά.
YOU ARE READING
Μιρέλα
Romance"Σαν την τραγουδίστρια;" Το μεγαλύτερο της πρόβλημα δεν είναι το πως δεν μπορεί να κάνει κοραλί τον τοίχο της. Καλά είναι. Αλλά είναι και το γεγονός πως βρέθηκε με την εταιρία των γονιών της χωρίς να το θέλει. Το όνειρο της να γίνει σχεδιάστρια μ...