Τελικά κοιμήθηκαν εφτά το πρωί. Έτσι και αλλιώς δεν είχαν να πάνε στην εταιρία κυριακάτικο.
Βέβαια η μέρα δεν θα πήγαινε έτσι και αλλιώς καλά.
Στις έντεκα χτύπησε την πόρτα ο Ηλίας. Δεν του είχε πει καν που έμενε ούτε αν θα ήταν εκείνη την ώρα σπίτι. Αλλά δεν το σχολίασε γιατί φυσικά και όλα θα τα ήξερε.
Κάθισε στον καναπέ λες και είναι στο σπίτι του. Ο Άγγελος θέλοντας να φύγει όσο πιο γρήγορα μπορεί για να μην ξυπνήσει την Μιρέλα και έχει να τους συστήσει του έφερε μια τσάντα με τα λεφτά.
"Σαν να έχεις κοιμηθεί τέσσερις ώρες είσαι" σχολίασε με ειρωνικό ύφος και πραγματικά ήταν το τελευταίο πράγμα που τον ένοιαζε.
"Αστείο;"
"Εμένα μου άρεσε"
"Τι άλλο θες Ηλία;" ίσιωσε την πλάτη του.
"Να μιλήσουμε" κάθισε στον καναπέ πλάγια. Ήθελε μια απόσταση.
"Δεν νομίζω πως έχουμε κάτι να πούμε" ήθελε να τον διώξει αλλά αυτός ο άνθρωπος κολλούσε όπου και να ήτανε σαν βδέλλα.
"Εγώ νομίζω έχουμε" σήκωσε το φρύδι. Η αλήθεια ήταν πως δεν ήξερε τι άλλο ήθελε. Αλλά ήταν η ευκαιρία του να θίξει ένα άλλο θέμα.
"Όντως έχουμε. Για παράδειγμα να μην βάζεις τα τσιράκια σου να κυνηγούν την μέλλουσα σύζυγο μου" για αυτόν δεν ήταν το αφεντικό του, ήταν όπως ο άλλος κόσμος, η αρραβωνιαστικιά του.
Φάνηκε έκπληκτος που ήξερε πως έκανε αυτο στην Μιρέλα. Συνήθως δεν μιλούσε σε κανέναν.
"Είδες όμως που ήρθες;" πιο πολύ την Σάρα ήθελε, αλλά για αρχή του έκανε και αυτός. Θα του φαινόταν πολύ χρήσιμος στο μέλλον.
"Για να μας αφήσεις ήσυχους"
"Τι κάνει η μαμά;" ρώτησε με υποτιθέμενο ενδιαφέρον που έκανε τον Άγγελο να θέλει να τον διώξει από το σπίτι.
"Καλά είναι. Καλύτερα χωρίς εσάς να την ζαλίζεται" γέλασε απαλά με τον αδελφό του. Εγώ σοβαρά το είπα πάντως.
"Είμαι σίγουρος. Αντε που είναι η αρραβωνιαστικιά σου να την γνωρίσω" α ώστε αυτό περίμενε.
Έχει σχέδιο.
"Δεν νομίζω να μην γνωρίζεις ήδη την Μιρέλα Τριανταφυλλίδη" σταύρωσε τα χέρια κάτω από το στήθος του.
Ο Ηλίας σηκώθηκε όρθιος πηγαίνοντας προς τον διάδρομο. Ο Άγγελος γούρλωσε τα μάτια του. Είναι ηλίθιος. Δεν φτάνει που τον έβαλα στο σπίτι μου, θέλει να δει και την Μιρέλα.
YOU ARE READING
Μιρέλα
Romance"Σαν την τραγουδίστρια;" Το μεγαλύτερο της πρόβλημα δεν είναι το πως δεν μπορεί να κάνει κοραλί τον τοίχο της. Καλά είναι. Αλλά είναι και το γεγονός πως βρέθηκε με την εταιρία των γονιών της χωρίς να το θέλει. Το όνειρο της να γίνει σχεδιάστρια μ...