Μπομπονιερέ Φόρεμα-3

564 36 90
                                    

Είχε ήδη αργήσει, ξανά. Έπρεπε σήμερα να πάει στην εταιρία για δύο ώρες, μπορεί και περισσότερο. Μόλις τελείωσε την σχολή πήγε τρεχοντας σπίτι της. Άρπαξε ένα τζιν καμπάνα και ένα ανοιχτό μπλε πουκάμισο. Βάφτηκε όσο πρόλαβε ίσα ίσα να μην φαίνεται σαν ζόμπι. Έβαλε γρήγορα άσπρα τακούνια και ξεκίνησε για τον προορισμό της.

Μπήκε μέσα πιάνοντας μια ψηλή κοτσίδα το μαλλί της. Η Βιβή της χαμογέλασε. Ανταπέδωσε και πήγε γρήγορα στο ασανσέρ να πάει πάνω.
Θα με σκοτώσει ο Αγγελος.
Η πόρτα του ασανσέρ άνοιξε στον ένατο όροφο και πήγε με αργά βήματα προς το γραφείο της. Ακόμα δεν έβαλε τα παπούτσια και την χτύπησαν! Πως το έκανε αυτό η μαμά κάθε μέρα.

Μέσα στο γραφείο της ήταν ο Αγγελος σχεδόν έξαλλος. "Γειά" είπε όσο πιο αθώα μπορούσε και την αγριοκοιταξε. Αν μπορούσε να εβγαζε φωτιά σαν τα καρτούν θα το έκανε.

"Που είστε τόση ώρα;"

"Ήμουν στην σχολή στο είχα πει-"
Της πεταξε μπροστά της μια στοίβα χαρτια πριν προλάβει να ολοκληρώσει. Πήρε το πρώτο χαρτί στο χέρι της και αναφώνησε.

"Τι είναι αυτά!" σχεδόν τρόμαξε με τα ποσά που αναγράφονται πάνω στο χαρτί.

"Ολες οι αγορές του μήνα που έκανε η εταιρία"

"Μα ποτέ δεν αγοράσαμε τόσα. Τα πάντα περνάνε από τα χέρια μου. Ποτέ δεν είδα κάτι τόσο.." άφησε το υπόλοιπο να υπονοηθει.

"Κοιτάξτε και τα υπόλοιπα" πήρε και τα υπόλοιπα χαρτιά στα χέρια της και τα κοίταζε ένα ένα.

"Αυτοι είναι εξαψηφιοι!" αναφώνησε σαν να μην πίστευε τι έβλεπε πάνω στο χαρτί. Πήρε και το τελευταίο χαρτί που έλεγε διαφορα αλλά γραφεία που συνεργάζονται.

"Τι είναι αυτό;" Ήταν ένα που δεν ήξερε ούτε το έχει ξανά ακούσει.

"Εμπόριο ναρκωτικών" σε αυτό το άκουσμα λέξεων πνίγηκε με το σαλιο της. Άρχισε να βήχει και ο Άγγελος περιμενε αυτή την αντίδραση οπότε της χτύπησε την πλάτη.

"Τι" είπε όσο πιο ήρεμα μπορούσε. Τι έκαναν.

"Να φανταστώ δεν σας είχαν μιλήσει ποτε;" απάντησε αδιάφορα και έφερε ένα ποτήρι νερό.

"Φυσικά και όχι!" το ήπιε μονορούφι. Το μυαλό της πήγαινε στα χειρότερα σενάρια. Τι μπορεί να έκαναν; Τι μπορεί να έγινε; Γιατί συνεργάζονται ακόμα;

"Είχαν μπλέξει κάποτε με έναν πελάτη που είχε, πείτε ένα κακό παρελθόν. Ε και κάπως έτσι.."

ΜιρέλαWhere stories live. Discover now