Το κεφάλαιο είναι ένα τεράστιο TW.
Έκλεισε το τετραδιο απότομα. Δεν ήθελε να διαβάσει τις επόμενες σελίδες. Δεν θα το άντεχε.
Σηκώθηκε απότομα όρθια. Η ώρα ήταν τρεις πάρα τέταρτο ακριβώς. Δεν είχε καταλάβει πως είχε περάσει η ώρα.
Πήγε προς την βαλίτσα που είχε κάτω από το κρεβάτι και έβγαλε ένα πακέτο τσιγάρα.
Ναι, αυτά τα κρυφά τσιγάρα που έχουμε όλοι για τις κακίες μέρες και νύχτες. Αυτά ακριβώς. Πήρε έναν αναπτήρα και ανέβηκε στα κεραμίδια χωρίς να σκέφτεται πολύ. Ήθελε να ηρεμήσει επείγοντος.
Εκεί τον είδε. Ο Άγγελος απλά κοιτούσε το υπερπέραν χαμένος στις σκέψεις του. Το πρόσωπο του φωτίζουν πολύ ωραία εξαιτίας των φώτων της πόλης.
Δεν ήθελε να τον ενοχλήσει μιας και δεν την είχε καταλάβει ακόμα αλλά φοβόταν να πάει βόλτα τέτοια ώρα μόνη της. Μόλις ανέβηκε ολοκληρωτικά την είδε.
Εσμιξε τα φρύδια του. "Δύσκολη νύχτα;" ένευσε θετικά και κάθισε δίπλα του. Έβγαλε το πακέτο και του το έδειξε.
"Θες;"
"Και δεν δίνεις" πήρε ένα και το άναψε με τον αναπτήρα. Με την σειρά της η Μιρέλα πήρε άλλο ένα και της το άνοιξε εκείνος. Τον ευχαρίστησε σιωπηλά πριν κοιτάξουν και οι δύο ευθεία.
"Δεν ήξερα πως καπνίζεις" έσπασε πρώτος την σιωπή.
"Δεν καπνίζω. Μόνο μικρή λίγο. Ούτε εσύ ήξερα"
"Ούτε εγώ. Μόνο καμιά φορά"
Η Μιρέλα ήθελε να τον κάνει να πει τι τον βασανίζει σήμερα. Ήθελε να ξεχάσει για λίγο το τι διάβαζε.
"Αντε δεν θα περιμένω πολύ ώρα να μιλήσεις!" γέλασε με το ξαφνικό της και πήρε άλλη μια τζούρα.
"Εσύ να πεις πρώτη!" κατάλαβε πως το δικό της ήταν κακό μόνο και μόνο από το πρόσωπο της που ήταν χλωμό.
"Κοίτα πως θα το κάνουμε" φύσηξε τον καπνό και γύρισε να τον κοιτάξει. Την κοίταξε πίσω και έκανε το ίδιο.
"Θα πεις πρώτος και μετά εγώ για να σε κάνω να νιώσεις καλύτερα και το αντίθετο"
Εκείνος ξεφύσησε "Ευτυχώς, νόμιζα θα έλεγες να κάνουμε πέτρα ψαλίδι χαρτί. Είμαι απαίσιος σε αυτό το παιχνίδι, πάντα έχανα. Μην ρωτήσεις πως" άρχισε να γελάει δυνατά.
"Μην μου βάζεις ιδέες" είπε μέσα από τα γέλια της και της χαμογέλασε. Ο Άγγελος γύρισε μπροστά και έσβησε το τσιγάρο. Πήρε μια βαθιά ανάσα.
YOU ARE READING
Μιρέλα
Romance"Σαν την τραγουδίστρια;" Το μεγαλύτερο της πρόβλημα δεν είναι το πως δεν μπορεί να κάνει κοραλί τον τοίχο της. Καλά είναι. Αλλά είναι και το γεγονός πως βρέθηκε με την εταιρία των γονιών της χωρίς να το θέλει. Το όνειρο της να γίνει σχεδιάστρια μ...