Σπάσε την αλυσίδα-63

267 17 36
                                    

"Οπότε" είπε η Μιρέλα μετά από την εξιστόρηση. Δεν ήξερε τι να πει πρώτο, είχε πολλές ερωτήσεις που δεν ήξερε αν υπάρχουν σε όλες απαντήσεις."Εσείς" τις έδειξε "με την μαμά μου, ήσασταν κολλητές. Οπότε εγώ ο Άγγελος και η Μαρίνα γνωριζόμασταν;"

Της έκανε τόση εντύπωση αυτή η σύμπτωση. Ξαναγνωρίστηκαν χωρίς να ξέρουν τι έχει περάσει ο καθένας χρόνια μετά. Και μάλιστα στις πιο περίεργες καταστάσεις.

"Ναι, δεν νομίζω να υπάρχουν πολλές φωτογραφίες. Η μαμά σου ήθελε να σε προστατέψει, για αυτό ποτέ δεν στο αποκάλυψε" Ανοιγόκλεισε τα μάτια της κάποιες φορές.

Έχω την εντύπωση πως υπάρχει μια φωτογραφία.

"Οπότε ο Αποστόλης ήξερε από την αρχή ποια είμαι; Η Σάρα ήταν ένα κόλπο;" είδε την Εύη να τσιτώνει σε αυτό το όνομα και δεν την κατηγορεί.

"Όχι, η Σάρα έγινε με σκοπό να μην μαθευτεί τίποτα στον Αποστόλη. Όσο περίεργο και αν σου ακουστεί, σεβάστηκε την Αθηνά και τον Πέτρο. Απλά όταν ο Ηλίας έμαθε την ιστορία ήθελε κάτι παραπάνω" της εξήγησε η Χριστιάννα με βάση διαφορά λεγόμενα του Αποστόλη.

"Δολοφόνησαν όμως τους γονείς μου"

Δεν ήξερε πως να της απαντήσει σε αυτό. "Δεν μας προειδοποίησε ποτέ η Αθηνά άμεσα. Ακόμα και αν το ήξερε" έσκυψε το κεφάλι της.

"Το ήξερε;" ρώτησε μπερδεμένα και ένευσαν καταφατικά και οι δύο γυναίκες.

Η Εύη πήρε τον λόγο αυτή την φορά. "Νομίζουμε δηλαδή, αυτά ήταν τα σημάδια που μας έδειξε. Δεν άφησε ποτέ όμως κάποιο γράμμα"

"Και γιατί όλα αυτά δεν τα λέτε στον Φάμπιο;" προσπάθησε να βολευτεί καλύτερα στην θέση της. Γιατί περίμενε αυτό το προαίσθημα να είχε φύγει με όλα αυτά, αλλά δεν το έκανε.

"Αγάπη μου, δεν έχουμε κάποιο γράμμα. Δεν μπορούμε να δηλώσουμε πως ήταν απλά περίεργη χωρίς αποδείξεις" απάντησε η Χρίστη που το είχε σκεφτεί άπειρες φορές.

"Πήγαινε κανονικά στην εταιρία;"

"Ναι. Μέχρι και τελευταία στιγμή"

"Ωραία τότε, μπορώ να δω τις κάμερες. Αν είχαν δώσει κάποιο σημείωμα ή έστω κάποιο σημάδι" Ήταν αποφασισμένη να βρει αποδείξεις. Έπρεπε να τους βάλει μέσα για αυτό που έκαναν στους γονείς της. Και στη Μαρίνα και στον Συμεών.

Σε όλους αυτούς που σταμάτησε η καρδιά τους πριν φωνάξουν την αλήθεια.

ΜιρέλαWhere stories live. Discover now