Άγγελος
Δεν το πιστεύω πως την κυνήγησαν. Δηλαδή αυτός ο άνθρωπος δεν θα ησυχάσει μέχρι να φτάσει κοντά μας.
Νόμιζα πως είχα ξεμπλέξει από τοτε. Βασικά, έχω να του μιλησω χρόνια. Από την στιγμή που έμεινε με τον Αποστόλη δεν είχαμε και πολύ επαφή. Ούτε εγώ ήθελα.
Δεν ήταν λίγα αυτά που πέρασε η μάνα μου μαζί του. Και ο άλλος πήγε με το μέρος του. Ποτέ μου δεν το κατάλαβα.
Την μόνη χάρη που του έκανα είναι να πάρω την θέση του στην εταιρία από την στιγμή που ήθελε να αποσυρθεί. Και δεν το έκανα με το ζόρι, αγαπώ την δουλειά μου.
Μόλις έφτασα σε αυτό το μέρος που μύριζε κυριολεκτικά σαπίλα, χτύπησα την πόρτα. Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα άνοιξε ο Ηλίας με ένα νικητήριο βλέμμα.
"Άγγελε πόσο χαίρομαι που σε βλέπω!" εγώ πάλι καθόλου. Του χαμόγελασα ειρωνικά πριν μπω μέσα στο μέρος.
Ήταν όπως το θυμάμαι. Σαν μπουρδέλο.
Αυτός ο κόκκινος καναπές ποτέ δεν μου άρεσε. Και το στέκι πάντα βρωμάει. Φαντάζομαι έχουν να το καθαρίσουν από τότε που ήταν η Μαρίνα και η Σάρα εδώ.
"Ήρθα μόνο και μόνο για να σου φέρω λεφτά. Ξέρω πως αυτό θες. Θα περάσεις από το σπίτι μου αύριο που θα στα έχω έτοιμα" Δεν περίσσευαν κιόλας, αλλά προτιμώ να έχω ήσυχο το κεφάλι μου μαζί του.
"Πόσα;"
"Τριάντα" χαμογέλασε. Μα πόσο καλά τον ξέρω.
"Στα χρωστάω" ρόλαρα τα μάτια μου. Καλά εντάξει, όταν τα βρει.
"Ηλία είναι η τελευταία φορά. Προσπαθώ να κάνω μια κανονική ζωή και εσύ δεν βοηθάς" δεν είχα όρεξη για συζήτηση αλλά καλύτερα με αυτόν πάρα να βρω τον Αποστόλη.
"Δεν φταίω εγώ" αναφώνησε βαριεστημένα και απλώθηκε στον καναπέ. "Τα παράπονα σου στην μαμά"
Έμεινα να τον κοιτάω ανέκφραστος. Προσπαθώ να μην νευριασώ αλλά δεν μπορώ όταν πιάνει στο στόμα του την μαμά.
"Δεν θα την ξαναπιάσεις στο στόμα σου" του δήλωσα χωρίς όμως να καταλαβαίνει και πολύ. Είμαι σίγουρος πως είναι μαστουρομένος.
Ανασήκωσε τους ώμους του και έφυγα από εκεί μέσα. Θα τον δω αύριο και μετά τέλος. Και ελπίζω τέλος για τα επόμενα είκοσι χρόνια αλλά δεν γίνεται αυτό.
Μπήκα στο αμάξι και έβαλα μπρος να πάω στην εταιρία. Η Μιρέλα ήταν ήδη εκεί. Εγώ την πήγα για την ακρίβεια, δεν ήθελα να ξανασυμβεί το χθεσινό.
YOU ARE READING
Μιρέλα
Romance"Σαν την τραγουδίστρια;" Το μεγαλύτερο της πρόβλημα δεν είναι το πως δεν μπορεί να κάνει κοραλί τον τοίχο της. Καλά είναι. Αλλά είναι και το γεγονός πως βρέθηκε με την εταιρία των γονιών της χωρίς να το θέλει. Το όνειρο της να γίνει σχεδιάστρια μ...