"La nonna non è il momento di giocare senza paura" γιαγιά δεν είναι η ώρα να το παίξεις ατρόμητη.
Ήθελε να την προειδοποιήσει για όλα αυτά που συμβαίνουν και επρόκειτο να συμβούν. Αλλά η κυρά Μιρέλα προτιμούσε να βγάλει το δίκαννο πάρα να κάτσει στα αυγά της.
"Tutti eccessi tu sei Mirela. Lentamente non aver paura di lorο" όλο υπερβολές είσαι Μιρέλα. Σιγά μην τους φοβηθούμε.
Ρόλαρε τα μάτια της καθώς πρώτη φορά στην ζωή της έπαιρνε τις σκάλες αντί για το ασανσέρ. Δεν θα έπιανε σήμα εκεί μέσα.
"Vedete, abbiamo paura di lui. Mi interessa solo la tua integrità fisica, non è colpa tua passare attraverso tutto questo" Δεν τους φοβόμαστε. Απλά νοιάζομαι για την σωματική σας ακεραιότητα, εσείς δεν φταίτε να τα περνάτε όλα αυτά.
Μιλούσε επίτηδες στα ιταλικά. Φαντάσου να την άκουγε κάνεις.
"Ho la forchetta di tuo nonno. Non ti dispiace noi, né io né te né nessuno" εγώ έχω το δίκαννο του παππού σου. Κάνεις δεν θα μας πειράξει, ούτε εμένα ούτε εσένα ούτε κανέναν.
Κόντευε να τις στρίψει από την ψυχραιμία της. Μόλις της είπε πως μπορεί να την σκοτώσουν και λέει έχει το δίκαννο.
Ζήλευε που το έβλεπε έτσι, που πίστευε πως μπορούσε να προστατέψει τους πάντες. Και αλήθεια, μακάρι όντως να το κάνει.
Άκουσε θόρυβο από την άλλη γραμμή. "Metti giù la pistola-" άσε κάτω το όπλο-
"Alla mia famiglia non importa che tu lo faccia!!" την οικογένεια μου δεν την πειράζει κάνεις. Φώναξε στο τηλέφωνο πατριωτικά.
Θεέ μου, θα μας βγάλουν στις ειδήσεις.
Ο Βλάσης της εκανε νόημα. Μόλις τον είδε πήρε μια βαθιά ανάσα. Φαινόταν πολύ ανήσυχος και δεν της άρεσε αυτό.
"Non abbiamo finito" Δεν τελειώσαμε. Είπε στην γιαγιά της λίγο πριν κλείσουν το τηλέφωνο και μπήκε στο γραφείο του.
Ο Βλάσης έκλεισε την πόρτα πίσω και σιγουρεύτηκε πως είναι κλειδωμένη. Μέσα ήταν ένας τύπος.
Αρκετά ψηλός με σκληρά χαρακτηριστικά. Νόμιζες πως ήταν μπράβος και από στιγμή σε στιγμή θα σε έσπαγε στο ξύλο. Μαλλιά κοντοκουρεμένα και κάστανα ματιά, επιβλητικά.
Φορούσε περίεργα ρούχα. Όχι ακριβώς αστυνομίας. Ήταν κάτι διαφορετικό. Πάντως ήταν μαύρη.
"Μιρέλα θυμάσαι που σου είχα πει για τον Φάμπιο;" ρώτησε ο Βλάσης και εκείνη ένευσε θετικά. Ο άλλος άντρας της έδωσε το χέρι του φιλικά.
YOU ARE READING
Μιρέλα
Romance"Σαν την τραγουδίστρια;" Το μεγαλύτερο της πρόβλημα δεν είναι το πως δεν μπορεί να κάνει κοραλί τον τοίχο της. Καλά είναι. Αλλά είναι και το γεγονός πως βρέθηκε με την εταιρία των γονιών της χωρίς να το θέλει. Το όνειρο της να γίνει σχεδιάστρια μ...