Γιατί Νοιάζεσαι;-40

298 16 11
                                    

Είχαν συνέλευση.

Η συνέλευση κατά την γνώμη της ήταν το πιο βαρετό πράγμα αλλά-συνήθως-γίνονται με σκοπό.

Σήμερα ευτυχώς ή δυστυχώς έγινε με σκοπό. Είχαν μαζευτεί όλοι στην αίθουσα με το μεγάλο τραπέζι.

Όλοι φυσικά ήταν στην ώρα τους, εκτός από την Μιρέλα. Η Ζέτα είχε έναν εκνευρισμό διότι το πρωί ο Άγγελος της ανακοίνωσε το τέλος της-κάτι σαν-σχέσης τους.

Ήξερε πως αν αυτή την στιγμή έβλεπε το αφεντικό της θα πετούσε πράγματα τα οποία θα μετάνιωνε.

Όταν ήρθε λοιπόν αργοπορημένη η Ζέτα κάθισε σιωπηλή, δεν ήθελε να μιλήσει πολύ σε αυτή την συνάντηση. Δεν είχε και όρεξη.

Κάθισε στην κεφαλή του τραπεζιού και δίπλα της ήταν ο Άγγελος που την κοίταζε με μισό μάτι. Ήξερε πως θα της έκανε μετά μαθήματα για το πως να είμαι σωστή ως διευθύντρια της εταιρίας.

Δεν την ένοιαζε, γιατί αυτή ποτέ δεν τον άκουγε και αυτός νευρίαζε.

"Τι έγινε και έπρεπε λοιπόν να κάνουμε συμβούλιο τελευταία στιγμή;" ρώτησε η Μιρέλα μιας και αυτή δεν είχε συγκαλέσει κάποιο συμβούλιο.

Ο Βλάσης καθάρισε τον λαιμό του. "Το πρωί ήρθε στο φαξ ένα χαρτί. Συγκεκριμένα μια φωτογραφία. Που ήταν ο Ευθυμίου με κάτι άλλους" έσμιξαν όλοι τα φρύδια και κοιτάχτηκαν μεταξύ τους.

"Μέσα σε αυτούς είναι ο Ηλίας, Αγγελε" σιγή. Επικράτησε σιγή.

Η Μιρέλα κοίταξε τον Βλάση. Δεν ήξερε την αλήθεια. Μπορεί να ήξερε κάποια πράγματα για την οργάνωση εξαιτίας του Αποστόλη και των γονιών της αλλά όχι για αυτήν.

"Μπορώ να δω την φωτογραφία;" ρώτησε ο Άγγελος προσπαθώντας να σκεφτεί λογικά. Γιατί αν δεν το έκανε μέσα σε λίγα λεπτά σίγουρα θα ξεσπούσε το χάος.

Μόλις είδαν την φωτογραφία κατάλαβε πως ήταν μέρος της οργάνωσης. Τον θυμάμαι.

Άνοιξε διάπλατα τα μάτια της αλλά ευτυχώς δεν την παρατήρησε κάνεις. Ήταν όλοι απασχολημένοι με το να βλέπουν την φωτογραφία και όχι αντιδράσεις.

Ήταν στενός φίλος. Ήταν πολύ στενός φίλος. Του είχανε δώσει πολλές φορές εμπόριο ναρκωτικών, όπλων, ή γυναικών.

Απλά το όνομα του ήταν Κάπα και όχι το κανονικό του. Επίσης ήταν διαφορετικός τότε. Πιο νέος σχετικά.

Η φωτογραφία όμως είναι τωρινή. Λες και τραβήχτηκε λίγο πριν την στείλει.

Μονό ο Βλάσης ήξερε τι γίνεται με την οργάνωση μόνο και μόνο από τους γονείς της Μιρέλας. Αυτά που του επιτρεπόταν να ξέρει. Οι υπόλοιποι δεν είχαν ιδέα.

ΜιρέλαWhere stories live. Discover now