Περπατούσε με τον Φάμπιο στα γραφεία του. Της έδειχνε τα πάντα και όλους τους υπαλλήλους. Ήταν όλοι πολύ φιλόξενοι.
Επικρατούσε το μπλε και το μαύρο μέσα στο χώρο. Γενικώς, ήταν κάπως μυστικά, ήταν σε μια αποθήκη κοντά στο αστυνομικό τμήμα. Εκεί που συνήθως δεν σου πάει το μάτι.
Είχε διάφορους υπολογιστές και τηλεοράσεις. Ο καθένας δούλευε με διαφορετική υπόθεση εκτός από κάποια άτομα που είχαν συνεργαστεί για να βρουν την υπόθεση Τριανταφυλλίδη.
"Και τι ακριβώς κάνετε εσείς εδώ;" ρώτησε η Μιρέλα θαυμάζοντας τον χώρο.
"Παίρνουμε υποθέσεις οι οποίες έχουν μπει σε φάκελο άδικα. Υποθέσεις οι οποίες δεν είναι για την κανονική αστυνομία αλλά για πράκτορες. Ξέρεις πόσα πράγματα δεν ξέρει η Ελλάδα;" Δεν ήξερε αλλά ήταν σίγουρη πολλά. Το είχε ζήσει και η ίδια εξάλλου.
"Φαντάζομαι πως έχουμε αρκετές υποθέσεις σαν χώρα"
"Και δεν έχεις δει τίποτα" μόλις έφτασαν στο τμήμα της ήταν διατεθημένος να της πει πράγματα."Λοιπόν απο εδώ η αδελφή μου, Λένα Αναστασίου" έδωσε το χέρι της για χειραψία με ένα χαμόγελο.
"Χαίρομαι πολύ που σε γνωρίζω από κοντά" την κοίταζε με κάπως θαυμασμό; Δεν ήξερε πως οι άνθρωποι της είχαν τόσοι συμπάθεια.
"Ευχαριστώ πολύ για την δουλειά σας την εκτιμώ αφάνταστα" χαιρόταν τόσο πολύ που θα έπαιρναν λύτρωση οι γονείς της.
"Λοιπόν, δεν είμαστε πολλοί εδώ, αλλά κάνουμε ο,τι καλύτερο μπορούμε" ήταν περίπου πέντε άτομα αλλά άλλες υποθέσεις είχαν δύο, οπότε της φάνηκαν αρκετά.
Την οδήγησε προς το γραφείο του και εκείνη κάθισε στην άνετη καρέκλα απέναντι του. "Μου είχες ζητήσει να σου πω όσα ξέρω την προηγούμενη φορά" ένευσε θετικά περιμένοντας να μάθει επιτέλους κάτι παραπάνω.
"Μπορεί να σου ακουστεί περίεργο αλλά δεν άρχισαν όλα από την Σάρα. Για την ακρίβεια όλη η ιστορία άρχισε με τις τρεις οικογένειες. Τριανταφυλλίδη, Ανδρέου και Χατζή. Είμαι σίγουρος πως σου λένε κάτι"
Δεν ήξερε πως συνδέονται τόσο άμεσα όλοι αυτοί. "Ναι, η οικογένεια του Αγγέλου που μέσα είναι και ο Αποστόλης και η οικογένεια της Μαρίνας. Ηξερα πως ήταν κάποτε φίλοι οι γονείς μας αλλά όχι κάτι παραπάνω" Δεν έψαξε και πότε, μιας και οι γονείς της δεν μίλαγαν για αυτό. Απλά ηξερε πως στους Ανδρέου χρωστάνε χάρη, για τους άλλους το έμαθε πολύ μετά.
YOU ARE READING
Μιρέλα
Romance"Σαν την τραγουδίστρια;" Το μεγαλύτερο της πρόβλημα δεν είναι το πως δεν μπορεί να κάνει κοραλί τον τοίχο της. Καλά είναι. Αλλά είναι και το γεγονός πως βρέθηκε με την εταιρία των γονιών της χωρίς να το θέλει. Το όνειρο της να γίνει σχεδιάστρια μ...