"Α την μαλάκω" είπε η Αγάπη για την δασκάλα.
Μετα την δουλειά την πήρε απανωτά τηλέφωνο, καθόντουσαν συζητώντας το τι έγινε το πρωί και έπρεπε να αργήσει. Η Αγάπη κάτι τέτοια δεν τα μπορούσε καθόλου. Αν ήταν αυτή εκεί άνετα θα μπορούσε να της ρίξει μπουνιά. Εξού και ταίριαξαν με τον Βασίλη.
"Τουλάχιστον ο Παύλος δεν κατάλαβε κάτι" μουρμούρισε η Μιρέλα. Την είχε ζαλίσει αυτό το θέμα. Αλλά πιο πολύ ο Άγγελος.
Μπήκε μέσα για να την υπερασπιστεί. Ήθελε να πιστέψει πως αυτό θα το έκανε ο καθένας αλλά μετά το φιλί νιώθει κάπως διαφορετικά μπορείς να πεις.
"Εγώ λέω πως έπρεπε να της ρίξεις καμία ανάποδη να στρωθεί η μαλάκο. Άκουσε εκεί. Και λίγα έκανε ο Άγγελος. Πως τολμάει να μιλάει έτσι" την έπιασε το παραλήρημα καθώς η Μιρέλα την είχε σε ανοιχτή ακρόαση.
Προσπαθούσε να φτιάξει φαγητό. Συνήθως φτιάχνει ο Άγγελος. Δεν το κάνει επίτηδες. Απλά η Μιρέλα δεν θέλει να τον δηλητηριάσει. Αλλά σήμερα την βοήθησε πάρα πολύ.
Ήταν ένας τρόπος να πει ευχαριστώ.
"Θα έρθω εγώ εκεί να της τα πω και εγώ ένα χεράκι γιατί δεν μας τα λέει καλά η κα-"
"Αγάπη συγγνώμη που σε διακόπτω αλλά θέλω μια μικρή βοήθεια"
"Παρακαλώ"
Έπιασε το μαλλί της πάνω σε μια σχετικά χαλαρή ψηλή κοτσίδα. Το βιβλίο μπροστά της είχε την συνταγή.
Είναι ένα απλό κοτόπουλο με ρύζι και μια περίεργη γλυκόξινη σάλτσα που ούτε αυτή ξέρει πως θα την κάνει.
"Τι σκατά είναι ο κουρκουμάς;" ρώτησε μιας και δεν ήξερε τι χρώμα είναι. Άκουσε την Αγάπη να δυσανασχετεί.
"Τώρα όντως θα μαγειρέψεις; Να πω στον Βασίλη να πάρει την πυροσβεστική;" ρώτησε μεταξύ αστείου και σοβαρού. Καλά, σοβαρά το έλεγε αλλά δεν ήθελε να την πληγώσει.
"Θα μαγειρέψεις; Ποιος φούρνος γκρεμίστηκε;" καταφωνή είπε ο Βασίλης. Η Μιρέλα τον κοίταξε δολοφονικά ακόμα και αν δεν μπορεί να την δει.
"Βασίλη να σου θυμίσω πως παλιά εγώ σου μαγείρευα!"
"Ναι και έπρεπε να βάζω συν αλάτι γιατί ήταν ο,τι πιο άγευστο που έχω φάει"
"Αι ρε! Ανεπρόκοπε! Που σου μαγείρευα κιόλας και μιλάς. Θα έρθω εκεί και-"
"Σκάστε και τα δύο! Μιρέλα ο κουρκουμάς είναι πορτοκαλί. Θα το βρεις στο ντουλάπι. Βασίλη μην μιλάς γιατί θα στο δώσω να το φας!" τον απείλησε με το φαγητό της Μιρέλας.
YOU ARE READING
Μιρέλα
Romance"Σαν την τραγουδίστρια;" Το μεγαλύτερο της πρόβλημα δεν είναι το πως δεν μπορεί να κάνει κοραλί τον τοίχο της. Καλά είναι. Αλλά είναι και το γεγονός πως βρέθηκε με την εταιρία των γονιών της χωρίς να το θέλει. Το όνειρο της να γίνει σχεδιάστρια μ...