Έχεις δει άνθρωπο να χτυπάει το κουδούνι με το κεφάλι του γιατί τα χέρια του είναι γεμάτα;
Ε λοιπόν, η Μιρέλα αυτή την στιγμή αυτό κάνει. Τα κλειδιά της είναι κάπου χωμένα στην τσάντα της και στα χέρια της είναι δύο γεμάτα κουτιά με φωτογραφίες και κορνίζες από το πατρικό της.
Την πήρε το πρωί η μητέρα που νοικιάζει το σπίτι να της πει πως βρήκε αυτά στο πατάρι. Φαντάστηκε πως τα ήθελε οπότε δεν ήθελε να τα πετάξει. Η Μιρέλα τα είχε ξεχάσει εντελώς, εκεί μέσα έχει διάφορες φωτογραφίες, άλμπουμ, και κορνίζες.
Ήταν εκείνα τα άλμπουμ που δεν ήξεραν που να τα βάλουν οπότε είχαν πάει εκεί. Ευτυχώς που η γυναίκα τα βρήκε, είχε πολλές φωτογραφίες εκεί μέσα.
"Κλειδιά δεν πη-" Ο Άγγελος άνοιξε την πόρτα αλλά μπροστά του είδε τα κουτιά. Την βοήθησε αμέσως και πήρε το πάνω κουτί που λίγο ακόμα και θα έπεφτε.
"Τι είναι όλα αυτά" ρώτησε μόλις μπήκε μέσα η Μιρέλα κλείνοντας την πόρτα με το πόδι του. Η κοπέλα τα άφησε πάνω στο καναπέ τεντώνοντας την πλάτη της. Τα είχε παίξει, ήταν η μεγαλύτερη γυμναστική που είχε κάνει τα τελευταία χρόνια, συν το να ανεβοκατεβαίνει σκάλες με γόβες.
"Φωτογραφίες από το πατρικό μου" εξήγησε πιάνοντας τα μαλλιά της μια ο,τι να 'ναι ψηλή κοτσίδα. Ήθελε να ξαπλώσει στον καναπέ και να μην κάνει τίποτα για το υπόλοιπο πεντάωρο. Κατευθείαν από την δουλειά έτρεξε μέχρι κάτω και μετά πάλι σπίτι με ταξί.
Κάθισε στον καναπέ ρίχνοντας το κεφάλι της πίσω κοιτώντας το ταβάνι. Ήθελε να δει τις φωτογραφίες αλλά μπορεί να κοιμόταν πάνω στα κουτιά. Ικανή ήταν.
Και σαν ο Άγγελος να διάβασε την σκέψη της άνοιξε το πρώτο κουτί βγάζοντας έξω την πρώτη κορνίζα που ήταν πάνω πάνω. Η Μιρέλα τον είδε με την άκρη του ματιού της να παρατηρεί την φωτογραφία.
"Τι είναι;"
"Είναι ένα παιδάκι που μοιάζει πολύ με την Γεωργία αλλά και με σένα ταυτόχρονα"
"Η μαμά μου" είπε σαν παιδάκι και πήγε δίπλα του χαρούμενη να δει την φωτογραφία. Ήταν η Αθηνά περίπου δευτέρα γυμνάσιου με τα μαλλιά της κάτω και ένα μεγάλο χαμόγελο στα χείλη της.
Πήρε άλλη μια φωτογραφία μέσα από το κουτί. Ήταν εκείνη μικρή, περίπου δύο, να την έχει αγκαλιά η μαμά της. Δεν ήξερε πως να το εξηγήσει αλλά η φωτογραφία ήταν κομμένη. Δεν φαινόταν σκισμένη αλλά σαν κάποιος να την έκοψε με ψαλίδι.
YOU ARE READING
Μιρέλα
Romance"Σαν την τραγουδίστρια;" Το μεγαλύτερο της πρόβλημα δεν είναι το πως δεν μπορεί να κάνει κοραλί τον τοίχο της. Καλά είναι. Αλλά είναι και το γεγονός πως βρέθηκε με την εταιρία των γονιών της χωρίς να το θέλει. Το όνειρο της να γίνει σχεδιάστρια μ...