Δεύτερος Χρόνος-31

270 15 2
                                    

Και οι μέρες περνούσαν κάπως έτσι. Με την Μιρέλα να αποφεύγει μανιωδώς τον Άγγελο και ο δεύτερος να προσπαθεί να την πλησιάσει πάλι.

Δεν παίζει να ρίχνω τόσο χαμηλά τον εαυτό μου. Έλεγε με κάθε χτύπο του κινητού. Πριν κλείσει το κινητό αποφάσισε να το σηκώσει.

"Τι θες ρε μαλάκα πρωί πρωί" η ώρα εκεί ήταν δεν ήταν οκτώ το πρωί. Κατά τα άλλα, καθόλου δεν τον ένοιαζε. Ήταν ανάγκη να του μιλήσει.

"Νομίζω έχω κάνει μαλακία χωρίς να έκανα" είπε κοιτάζοντας τον άσπρο τοίχο του γραφείου του. Άκουσε τον Λάζαρο να ξεφυσάει απο την άλλη γραμμή.

"Περίοδο θα έχει" μουρμούρισε και έχωσε το πρόσωπο του στο μαξιλάρι.

"Ακούς τι λες;" αν μπορούσε θα τον ταρακουνούσε να ξυπνήσει.

"Για μαλακίες με ξύπνησες, μαλακίες θα σου λέω. Τι έκανες πάλι. Γιατί έκανες, είμαι σίγουρος για αυτό" συνέχιζε να έχει το κεφάλι του στο μαξιλάρι.

"Στο ορκίζομαι. Τίποτα. Απλά σταμάτησε να μου μιλάει στο ξαφνικό. Ενώ την προηγούμενη μέρα ήμασταν μια χαρά, μέχρι και ταινία είδαμε"

"Τι ταινία;"

"Ρε μην με δουλεύεις. Σου λέω δεν μιλάει. Ούτε τις σπόντες της δεν πετάει!" είπε απεγνωσμένα. Ο Λάζαρος ανασηκώθηκε.

"Ούτε τις σπόντες;" ρώτησε λες και αυτό για την Μιρέλα ήταν αδύνατο.

"Οχι! Και δεν ξέρω και τι έκανα"

"Καλά, όλο και κάτι θα έκανες"

"Εσύ με ποιανού το μέρος είσαι;"

"Με της Μιρέλας φυσικά, σιγά μην είμαι με το δικό σου" ήξερε πως δεν είχε κάνει κάτι αλλά όλο και κάτι θα έγινε. Μπορεί να έκανε κάποια κίνηση και αυτό να την τρόμαξε. Ξέρει και αυτός;

Πήρε πάλι τον λόγο αφού δεν του απαντούσε. "Τσακωθήκατε; Μήπως της είπε κάτι που δεν κατάλαβες εκείνη την στιγμή που την πείραξε;"

"Οχι. Βέβαια, λίγο πριν αρχίσει να με αποφεύγει είδα την μάνα μου να βγαίνει από το σπίτι" τον άντρα στην άλλη γραμμή τον έπιασε νευρικό.

"Πες το έτσι! Ποιος είδε την κύρια Χριστιάννα και δεν φοβήθηκε! Θα της είπε τίποτα και τρόμαξε μάλλον" ρόλαρε τα μάτια του. Ναι, εντάξει, η Χρίστη δεν φημιζόταν για την καλοσύνη της ώρες ώρες.

"Θα μου το έλεγε είτε η μία είτε η άλλη. Κάτι περίεργο συμβαίνει" απλά δεν ήξερε τι. Στον Λάζαρο ήρθε αναλαμπή.

ΜιρέλαWhere stories live. Discover now