"Δεν κατάλαβα" είπε αφού ο Άγγελος της τα εξήγησε για πέμπτη φορά το ίδιο πρόβλημα.
"Τι ακριβώς δεν καταλαβαίνεται;" την ρώτησε αγανακτησμένος. Την δυσκόλευε μια εργασία για την σχολή. Αν και πότε δεν ήθελε βοήθεια, ήταν το τελευταίο εξάμηνο. Είτε ήθελε είτε όχι τώρα έπρεπε να περάσει για να κάνει γρήγορα το μεταπτυχιακό να τελειώνει.
"Να εδώ. Τι θα μας βοηθήσει; Τι θα ωφελήσει μια οποιαδήποτε εταιρία;"
"Στο οικονομικό κομμάτι μόνο. Να εδώ το έχετε γράψει πως-" Δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει και η πόρτα του γραφείου άνοιξε με δύναμη. Μεσα μπήκε η Γεωργία έξαλλη. Η μάσκαρα είχε πασαλιφτεί πάνω στα μάγουλα της.
Ο Άγγελος απομακρύνθηκε μιας και είχε κάτσει πάνω από το κεφάλι της και κοίταξε με περιέργεια. Η Μιρέλα το ίδιο. Σχεδόν ποτέ δεν ερχόταν στην εταιρία. Πήγε όσο πιο χαλαρά γινόταν προς το μέρος τους.
"Γειά σου Άγγελε" τον προσπέρασε καθώς η Μιρέλα σηκωνόταν και την αγκάλιασε. Άρχισε να κλαίει σιγανά. Έκανε νόημα στον απέναντι της να φύγει.
Της έκανε νόημα αν θέλει βοήθεια. Πλέον είχαν μεγάλη συνεννόηση μεταξύ τους. Του ένευσε αρνητικά και έκλεισε την πόρτα πίσω του. Η Γεωργία άρχισε να κλαίει πιο δυνατά καθώς της χαΐδευε τα μαλλιά.
"Τι έγινε;" την ρώτησε σιγανά. Ήξερε πως η αδελφή της για να κλαίει ήθελε να ηρεμήσει. Δεν θα της έδειχνε πως αγχώθηκε ή οτιδήποτε.
Σήκωσε το κεφάλι της και την κοίταξε με παράπονο.
"Με απάτησε" Τώρα να πει στα έλεγα εγώ θα ήταν κακό.
Ήταν με ένα παιδί πέντε ή έξι μήνες. Ούτε που θυμάται. Της Μιρέλας ποτέ δεν της γέμιζε το μάτι και το έδειχνε πως δεν της άρεσε. Αλλά τι να της έλεγε; Μυρίζει μόνο από το όνομα;
"Με πόσες;" ήταν στοχευμένη η ερώτηση. Η Γεωργία κάθισε στην καρέκλα και η Μιρέλα της ξέμπλεκε τα μαλλιά όπως ήταν μικρές.
"Τρεις. Εκ των οποίων η μία ήταν η Μαργαρίτα. Πριν λίγο τους είδα. Ήθελα να του κάνω και έκπληξη που είχαμε να συναντηθούμε καιρό τρομάρα μου"
"Την ποια!?" ρώτησε ξαφνιασμένη. Η Μαργαρίτα ήταν μια φίλη της. Ήταν τουλάχιστον. Στην ίδια παρέα μαζί με την Βάλια. Δεν το περίμενε.
"Ναι. Και φαντάσου μου το έπαιζε πως είναι χάλια και πως είμαι μαζί του!" θα την έπιανε η πολυλογία της. Θα έβριζε θεούς και δαίμονες και μετά πάλι τα κλάματα.
YOU ARE READING
Μιρέλα
Romance"Σαν την τραγουδίστρια;" Το μεγαλύτερο της πρόβλημα δεν είναι το πως δεν μπορεί να κάνει κοραλί τον τοίχο της. Καλά είναι. Αλλά είναι και το γεγονός πως βρέθηκε με την εταιρία των γονιών της χωρίς να το θέλει. Το όνειρο της να γίνει σχεδιάστρια μ...