"Τι εννοείς;" ο Βλάσης ήταν μπερδεμένος. Δεν είχε αναφέρει πουθενά στην πρόσκληση για αυτό. Η Μιρέλα απέναντι του έκανε κύκλους στο γραφείο.
"Εννοώ πως ο τύπος μας την έφερε. Μας κάλεσε στο τραπέζι για τις λεπτομέρειες και για να υπογράψουμε λογικά"είπε σκεφτόμενει πως θα έκανε αν αρνιόταν την πρόταση. Ο άντρας έβαλε το χέρι στον αυχένα του. Σκεφτόταν.
"Θα υπογράψεις;"
"Δεν ξέρω, δεν είμαι μόνη μου σε αυτήν την εταιρία. Εσύ τι λες;" ήλπιζε ο φίλος του πατέρα της να την έβγαζε από την δύσκολη θέση. Γιατί να αποφασίσει αυτή; Καλά καλά δεν ξέρει ακόμα αν πρέπει να βάψει τον τοίχο της, αυτά θα έχει στο νου της;
"Μιρέλα δεν είμαι εγώ ο διευθυντής. Εγώ είμαι απλά ο διευθύνων σύμβουλος. Η απόφαση θα είναι δική σου" και να αυτό την άγχωσε περισσότερο.
"Ακου, δες τα θετικά που μπορεί να μας προσφέρει και τα αρνητικά. Για αυτό μην απορρίψεις το τραπέζι. Θα πας και αν δεν βγει λες δεν θέλω να συμμετέχω" και οι δύο ήξεραν πως τα πράγματα δεν θα ήταν τόσο απλά αλλά έγνεψε.
"Θα το συζητήσω με την Σπυριδούλα και θα σου πω" η Σπυριδούλα κάτι θα ήξερε. Οικονομικός σύμβουλος είναι, δεν θα ξέρει κάτι παραπάνω από το τι θα κερδίσουν ή όχι;
Η πόρτα στο γραφείο του Βλάση χτυπάει. Φωνάζει ένα "Περαστε". Ο Άγγελος μπαίνει μέσα συγχυσμένος τόσο πολύ που κάνει την Μιρέλα να ανησυχίσει.
"Έχουμε ένα μικρό πρόβλημα" είπε όσο πιο ήρεμα μπορούσε. Η κοπέλα οριακά τα έπαιξε. Θα έπρεπε να διαχειριστεί και άλλο πρόβλημα εκτός από αυτό;
"Μπορεί, μπορεί πάντα, το σχέδιο σας να μην πήγε και πολύ καλά" σήκωσε το φρύδι της. Ήρθε κοντά της με το κινητό στο χέρι. Ήταν ανοιγμένο σε μια ιστοσελίδα. Της το έδωσε να διαβάσει από μόνη της.
Είδηση σοκ!!!
Η Μιρέλα Τριανταφυλλίδη, η γνωστή πλέον διευθύντρια της πρώτης λογιστικής εταιρίας της Ευρώπης Α.Π. Τριανταφυλλίδη, μετά από την μεγάλη απώλεια της βγαίνει και πάλι δημόσια!!!
Εντοπίστηκε χθες το απόγευμα στην εκδήλωση του Κωνσταντίνου Ευθυμιάδη αλλά όχι μόνη της!!!
Σύμφωνα με ενδείξεις πήγε με τον αρραβωνιαστικό της, Άγγελο Ανδρέου, γνωστό ως τον οικονομικό σύμβουλο της εταιρίας.
Πιο κάτω φωτογραφίες που αποδεικνύουν την χθεσινή τους συνάντηση >>>>>
Γούρλωσε απότομα τα μάτια της. Έσυρε το δάχτυλο της πιο κάτω για να δει της υποτιθέμενες φωτογραφίες. Δεν είχε καταλάβει τους παπαράτσι ότι τους είχαν δει απέξω.
YOU ARE READING
Μιρέλα
Romance"Σαν την τραγουδίστρια;" Το μεγαλύτερο της πρόβλημα δεν είναι το πως δεν μπορεί να κάνει κοραλί τον τοίχο της. Καλά είναι. Αλλά είναι και το γεγονός πως βρέθηκε με την εταιρία των γονιών της χωρίς να το θέλει. Το όνειρο της να γίνει σχεδιάστρια μ...