"Έλα βρε Ρελάκι μου ξες πόσο θέλω να πάμε στην ανάσταση" την παρακάλεσε η Αγάπη καθώς την έπαιρνε αγκαλιά από πίσω. Περπατούσε πέρα δώθε δυσανασχετόντας το Πάσχα.
Δεν είχε θέμα με καμία γιορτή ή οτιδήποτε. Απλά με το Πάσχα υπήρχε μια αντιπάθεια προς τα πυροτεχνήματα.
Ναι, είναι η κοπέλα που δεν θα πάει ανάσταση για αυτό. Σαν τα παιδάκια που ουρλιάζουν και κλαίνε ένα πράγμα. Μόνο που αυτή ούτε ουρλιάζει ούτε κλαίει.
Μισεί τον ήχο.
Εκείνη την ώρα την πιάνει ένα φριχτό άγχος. Αφήνει τα πάντα από τα χέρια της και από το μυαλό της και κλείνει τα αφτιά της.
Ψυχολογικό λέει η Δέσποινα. Της δημιουργήθηκε μετά τα δεκαοκτώ. Εδώ που τα λέμε πολλά τις δημιουργήθηκαν μετά την ενηλικίωση.
"Δεν υπάρχει περίπτωση. Όπως κάθε χρόνο θα πας με τον Βασίλη και με τους γονείς σου" της απάντησε απόλυτα.
Ω ναι. Τσακώνονται για αυτό. Ποιος άνθρωπος παρακαλάει τον άλλον να πάνε μαζί στην ανάσταση;
"Ναι αλλά δεν θέλω να σε αφήσω μόνη σου σπίτι" "και πάθεις τίποτα" ήθελε να της πει το δεύτερο, αλλά το κατάπιε. Πήγε να μιλήσει αλλά συνέχισε να μιλάει η φίλη της.
"Ελαααα Ρελάκι μου. Πόσο καιρό έχεις να πας με τον Παύλο που του αρέσουν τόσο; Τι θα κάτσεις μέσα στην κατάθλιψη άγιες μέρες;" της έτριψε την πλάτη μπας και την πείσει.
Ρελ την φώναζε. Το είχαν βγάλει όταν ήταν μικρές για γρηγοράδα. Έτσι κιόλας υπέγραφε η Μιρέλα πλέον. Το είχε αγαπήσει αυτό το όνομα.
"Ο Παύλος θα πάει με την νόννα"
"Ναι αλλά δεν θα θέλει και εσένα; Ο Άγγελος τι θα κάνει; Ο... Λάζαρος; Έτσι δεν τον λένε;" έκανε απανωτές ερωτήσεις. Να γιατί ταιριάζουν τόσο πολύ.
"Δεν ξέρω. Δεν ξέρω. Δεν ξέρω. Ναι έτσι τον λένε" απάντησε στην κάθε μία ξεχωριστά. Η Αγάπη την κοίταξε λοξά.
Εκεινη την ώρα για καλή της τύχη, ο Βασίλης μπήκε μέσα στο σπίτι με ένα κουτάκι γλυκών. Ήξερε πως θα είναι εδώ οι φιλενάδες για αυτό είπε να το παίξει τζέντλεμαν.
"Τι κάνουν τα κορίτσια μου;" ρώτησε μόλις μπήκε μέσα και η Μιρέλα τον αγκάλιασε. Είχε αρκετό καιρό να τον δει είναι η αλήθεια.
"Εδώ η Αγάπη με τραβωλογάει στην ανάσταση" είπε και καλά παραπονεμένα ενώ πήρε το κουτί με τα γλυκά.
YOU ARE READING
Μιρέλα
Romance"Σαν την τραγουδίστρια;" Το μεγαλύτερο της πρόβλημα δεν είναι το πως δεν μπορεί να κάνει κοραλί τον τοίχο της. Καλά είναι. Αλλά είναι και το γεγονός πως βρέθηκε με την εταιρία των γονιών της χωρίς να το θέλει. Το όνειρο της να γίνει σχεδιάστρια μ...