Σχέδιο Σε Εφαρμογή-53

268 15 5
                                    

"Τι θα κάνουμε εννιά Αυγούστου;" ρώτησε η Μιρέλα. Είχαν ξαπλώσει στην πετσέτα και κοίταζαν τον ουρανό, είχε πολλά αστέρια η βραδιά. Φορούσε μόνο την μπλούζα του Αγγέλου και εκείνος δίπλα της το μαγιό.

"Τι τι θα κάνουμε;"

"Γενέθλια έχεις, είναι η μέρα σου Αγγελε! Μια φορά γίνεσαι εικοσιπέντε" τον επέπληξε κουνώντας τα χέρια της. Εκείνος βέβαια δεν το έβρισκε και τόσο εκπληκτικό γεγονός αλλά της άρεσε ο ενθουσιασμός της.

"Δεν ξέρω καν τι μέρα πέφτει-"

"Σάββατο" γύρισε και την κοίταξε με ερωτηματικά."Τι;" ένιωσε το βλέμμα του"Οποίος νοιάζεται, ψάχνει"

"Εντάξει γενέθλια είναι, όπως κάθε χρόνο" γύρισε πίσω να κοίτα τον ουρανό.

"Πιστεύω κάθε φορά πρέπει να κάνεις τα γενέθλια σου αξέχαστα. Αυτά είναι που θα θυμάσαι. Αν είναι σαν μια καθημερινή μέρα δεν έχει νόημα" Δεν θα έλεγε πως πρέπει να ζεις την κάθε μέρα σαν να ήταν η τελευταία, γιατί κανείς δεν το κάνει, και αν κάποιος το κάνει, τον ζηλεύει.

"Συνήθως, αν δεν δούλευα, ερχόταν ο Λάζαρος ή η μάνα μου" απάντησε καθώς σκεφτόταν τα περσινά του γενέθλια. Τα είχαν τσούξει με τον Λάζαρο.

Έκανε σημείωση να τον πάρει τηλέφωνο πριν τον παρατήσει για την Γεωργία.

"Εντάξει, αλλά ποτέ δεν ήθελες κάτι πιο ουάου;" η Μιρέλα γύρισε όλο της το σώμα και τον κοίταξε. Ήρθε λίγο πιο κοντά, είχε μια ψύχρα για καποιο λόγο.

"Εγώ καλά περνούσα. Δεν είναι ανάγκη να είναι ουάου η ημέρα τον γενεθλίων σου για να την θυμάσαι. Απλά να είσαι με αυτούς που θες. Στο κάτω κάτω, δεν πρέπει να ζεις την κάθε μέρα όπως θες;" γύρισε και αυτός και άρχισε να χτενίζει τα μαλλιά της.

"Ποιος ζει την κάθε μέρα όπως θέλει;" ρώτησε σχεδόν ειρωνικά.

"Εμένα μου αρέσουν αυτά που έχω. Και πιστεύω πως ζω όπως θέλω την ζωή μου. Πάντα θα συμβαίνουν άσχημα πράγματα, αλλά δεν πρέπει να κολλήσουμε σε αυτό, όπως ξεπεράσαμε τα άλλα θα ξεπεράσουμε και αυτό"

Έσμιξε τα φρύδια της προσπαθώντας να καταλάβει. "Δηλαδή δεν θα ήθελες τίποτα άλλο ή δεν έχεις μετανιώσει κάτι;"

Γέλασε."Φυσικά και έχω μετανιώσει! Όλοι το κάνουμε. Αλλά δεν θα κάτσω να στεναχωριέσαι για το κάθε λάθος που έκανα" έτσι όπως το έθετε είχε δίκιο.

"Δεν θες και κάτι άλλο; Όλα είναι τέλεια;"

"Ναι, είναι όλα τέλεια" το έβρισκε τόσο όμορφο που όντως τα είχε όλα κατά την γνώμη του.

ΜιρέλαWhere stories live. Discover now