Στα χέρια της κουβαλούσε τέσσερις μπογιές. Τις άφησε με δύναμη πάνω στο τραπέζι. Γέρασα για να κουβαλάω βαριά πράγματα, πρέπει να ξεπεράσω τους φόβους μου και να πάρω δίπλωμα.
Ο Άγγελος έλειπε από το σπίτι και είχε την φαεινή ιδέα να κάνει, επιτέλους, τον τοίχο του σαλονιού κοραλί. Τον έναν μόνο γιατί θα ταιριάζει πιο ομοιόμορφα.
Εκεί θα χρησιμοποιούσε τις μισές μπογιές, οι υπόλοιπες θα πήγαιναν στο δωμάτιο τους.
Θα με σκοτώσει;
Πολύ πιθανόν.Με νοιάζει;
Όχι.Οπότε, έβαλε γάντια και ένα σκουφάκι. Ρούχα που δεν την πειράζει να λερωθούν μαζί με ένα μεγάλο πινέλο κατάλληλο για τον τοίχο.
Αφαίρεσε όλα τα έπιπλα που ήταν κοντά σε αυτόν τον τοίχο και πήγε την τηλεόραση πιο πέρα. Κάλυψε τους καναπέδες, που αν βαφόντουσαν θα έμενε στον δρόμο. Τέλος, έφερε την σκάλα.
Ξεκίνησε να καλύπτει με το αγαπημένο της χρώμα τον γκρι τοίχο. Της δημιουργούσε ένα μεγάλο χαμόγελο να βλέπει παντού χρώματα. Έκαναν το μέρος πιο φιλικό, πιο σπιτικό, πιο οικείο.
Της έφτιαχνε την διάθεση μίας και αυτές τις μέρες είχε ένα κακό προαίσθημα. Δεν έχει σχεδόν ποτέ προαισθήματα. Οπότε, όταν είχε της φαινόταν αρκετά περίεργο.
Ταυτόχρονα, ένιωθε πως όλα πάνε πολύ καλά στην ζωή της. Ακούγεται περίεργο αλλά κάτι δεν της κολλάει.
Το δικαστήριο δεν έχει ορίσει ακόμα ημερομηνία, η εταιρία ευτυχώς δεν την άγγιξε καμία φήμη και η Μιρέλα έστειλε αντίγραφο από τα σχέδια της σε έναν οίκο στο Μιλάνο.
Μπορεί και για αυτό να έχει άγχος και αποφάσισε να πάρει της μπογιές. Για να μην σκεφτείς την απόρριψη που πολύ πιθανόν θα πάρει.
Δεν είναι απαισιόδοξη, απλά από μικρή τον παππού της να θέλει να γίνει μέλος στον οίκο του Alessio Bianchi. Ήταν ο αγαπημένος του σχεδιαστής.
Πολύ πρόσφατα ανακάλυψε πως είχε το μικρόβιο του παππού της και αγάπησε και η ίδια τα σχέδια του. Την κέρδισαν τα χρώματα και η φαντασία του. Είχε σχέδια πάνω από τα προκαταλημένα και μέσα στο φως των στρας.
Ήταν ό,τι πρέπει.
Οπότε αποφάσισε να στείλει τα σχέδια της.
Ήταν ο τρίτος μεγαλύτερος οίκος της Ιταλίας οπότε ήξερε πως θα περίμενε τουλάχιστον ένα εξάμηνο μέχρι να της απαντήσουν. Δεν την πείραζε όμως, έχει αντέξει και παραπάνω.
YOU ARE READING
Μιρέλα
Romance"Σαν την τραγουδίστρια;" Το μεγαλύτερο της πρόβλημα δεν είναι το πως δεν μπορεί να κάνει κοραλί τον τοίχο της. Καλά είναι. Αλλά είναι και το γεγονός πως βρέθηκε με την εταιρία των γονιών της χωρίς να το θέλει. Το όνειρο της να γίνει σχεδιάστρια μ...