"Είσαι τα καλά σου;!" του φώναξε έξαλλη μόλις μπήκαν σπίτι-κάπου που ήξερε πως, ούτε τους βλέπει κάποιος, ούτε θα τους ενοχλήσουν.
Μπορούσε να σπάσει το κεφάλι του με την ησυχία της, χωρίς μάρτυρες.
Δεν τον άφησε να απαντήσει."Θα μπορούσες να πεις τόσα πράγματα και επέλεξες αυτό; Τώρα όχι μόνο θα πρέπει όλο αυτό να γίνει γρήγορα αλλά και να καλέσουμε πενήντα χιλιάδες άτομα" έτριβε τους κροτάφους της νευρικά και αναρωτιόταν από ποτέ ο Άγγελος έγινε τόσο αφελής. Το ανάποδο γινόταν.
"Ήταν η μόνη λύση. Αυτό περίμενε ο Ευθυμίου από την μέρα που έμαθε πως είμαστε μαζί. Το άλλο ήταν ο χωρισμός αλλά το ξέρουμε καλά και οι δύο πως αυτό δεν θα έπιανε" προσπάθησε να της εξηγήσει το σκεπτικό του αλλά τα τηλέφωνα όλη την ώρα τους διέκοπταν.
Η Μιρέλα είχε έξι κλήσεις από την γιαγιά της, τέσσερις από την Γεωργία, δέκα από την Αγάπη και δύο μηνύματα. Ο Άγγελος οχτώ από την μάνα του και τρεις κλήσεις από τον Λάζαρο που, δεν έχει ιδέα πόσα μηνύματα του έχει στείλει γιατί είναι απανωτές βρισιές.
Τα νέα κυκλοφορούν γρήγορα.
Το έβαλαν αθόρυβο και οι δύο. Κάτσε πρώτα να συνεννοηθούν μαζί και μετά με όλους τους υπόλοιπους.
"Άγγελε, νιώθω πως δεν έχουμε κάνει τίποτα για εμάς" αυτή η πρόταση ακούστηκε πιο πολύ σαν παράπονο στα αφτιά του. Σήκωσε το φρύδι του χωρίς να καταλαβαίνει τι εννοεί.
"Δεν έχουμε κάνει τίποτα για εμάς, δηλαδή;"
"Δηλαδή κάναμε τα μισά για τα μάτια του κόσμου ρε Άγγελε. Αρραβωνιαστίκαμε για να πάμε σε εκείνη την εκδήλωση, άλλο που κατέληξε στο έργο. Το παίζαμε ζευγάρι, πριν γίνουμε, στον έξω κόσμο. Και τώρα παντρεύομαστε για να μην με βάλουν μέσα και καταρρεύσει η εταιρία" είπε φωναχτά αυτό που την έτρωγε από την ώρα που πήγαιναν σπίτι.
Ένιωθε πως δεν είχαν κάνει τίποτα για αυτούς. Ναι είχαν κάνει, απλά τα 'σημαντικά' βήματα στην σχέση και συγκατοίκηση τους έγιναν υπό πίεση άλλων συνθηκών. Που το ξέρει αυτή τώρα αν ο Άγγελος πιέζεται σε όλο αυτό; Και αν πιέζεται και αυτή;
Την κοίταζε ευθεία στα μάτια επεξεργάζοντας τα λόγια της. Δεν είχε καταλάβει πως το σκέφτεται έτσι.
"Πιέζεσαι;" ρώτησε εν τέλει και κούνησε το κεφάλι της αρνητικά.
"Μήπως πιέζεσαι εσύ;" ρώτησε πίσω φέρνοντας τούμπα την ερώτηση του.
YOU ARE READING
Μιρέλα
Romance"Σαν την τραγουδίστρια;" Το μεγαλύτερο της πρόβλημα δεν είναι το πως δεν μπορεί να κάνει κοραλί τον τοίχο της. Καλά είναι. Αλλά είναι και το γεγονός πως βρέθηκε με την εταιρία των γονιών της χωρίς να το θέλει. Το όνειρο της να γίνει σχεδιάστρια μ...