Απουσίες-5

454 30 84
                                    

Το ξυπνητήρι της άρχισε να χτυπάει σαν δαιμονισμένο κατά της 7:30. Το έκλεισε απευθείας χωρίς να την νοιάζει το γιατί μπορεί να χτυπάει.

Η πόρτα άνοιξε διάπλατα. Η Μιρέλα ήταν ακόμα στην ώρα ύπνου και ξυπνιου οπότε το άκουσε αλλά δεν έδωσε σημασία. Ο Άγγελος την πλησίασε αργά.

Στάδιο πρώτο για τον Άγγελο ήταν να την ξυπνήσει, να πάει στην ώρα της στην δουλειά της και στην σχολή της. Ήξερε πως ήθελε δουλειά οπότε δεν καθυστέρησε.

Για χάρη τους μόνο.

Άνοιξε το παντζούρι διάπλατα. Η κοπέλα εσμιξε τα φρύδια της και κουκουλωθηκε ακόμα πιο πολύ. Μουγκρισε κάτι που δεν κατάλαβε αλλά θα ορκιζόταν πως τον έβρισε στα Ιταλικά.

Ξεφυσησε. Έφυγε από το παράθυρο και πηγε στο κρεβάτι της. Έπιασε τα σκεπασματα και τα έβγαλε από πάνω της. Έχωσε το πρόσωπο της κάτω από το μαξιλάρι.

"Πέντε λεπτακια ακόμα" μουρμούρισε έτοιμη να την ξαναπάρει ο ύπνος. Της πήρε και το μαξιλάρι. Το πέταξε στο τέλος του κρεβατιού. Η Μιρέλα σήκωσε το κεφάλι της. Εσμιξε τα φρύδια της από το υπερβολικό φως που μπήκε στα μάτια της.

"Τι ώρα είναι;" ρώτησε τριβοντας τα μάτια της.

"7 και 32" απάντησε ο Αγγελος με σταυρωμένα χέρια. Περίμενε να σηκωθεί αλλά αρκεί να κάνει αυτό ξαναριξε το κεφάλι της στο στρώμα.

"Ti ucciderò" μουρμούρισε. Ο άντρας ήταν πεπεισμένος ότι του έριξε κατάρες αλλά δεν το σχολίασε.

Είχε δώσει υπόσχεση. Έπρεπε να την κάνει άνθρωπο οπότε άντεξε τα μουρμουριτα της. Την σήκωσε σαν να ήταν γονιός της.

Η κοπέλα πήγε στο μπάνιο και ο Άγγελος της είχε φτιάξει ήδη καφέ. Ήταν ξύπνιος τουλάχιστον μισή ώρα αλλά φαινόταν σαν να ήταν ώρες.

Έφτασε στην κουζίνα με πρησμένα ματιά. Κάπου εδώ μετανιώνει που κοιμήθηκε 3 την νύχτα γιατί διάβαζε colleen hoover.

"Καλημέρα" μουρμούρισε σαν να μην έγινε τίποτα πριν. Σαν να μην την ξύπνησε με το άνοιγμα των παραθυροφυλλων. Παραλίγο να κουτουλησει στον τοίχο αλλά έστριψε τελευταία στιγμή. Ο άντρας έκρυψε ένα γέλιο.

Είχε καιρο να μείνει με κάποιον και αυτός ο κάποιος δεν είχε καμία σχέση με την Μιρέλα. Τα μαλλιά της ήταν ανακατα και σίγουρα μπλεγμένα μεταξύ τους.

Ηπιε λίγο από τον καφέ του καθώς την παρατηρούσε να ξυπνάει με την μυρωδιά του. Του άρεσαν τα μάτια της. Τα έβρισκε για την ακρίβεια πανέμορφα ακομα και αν το αγαπημένο του χρώμα είναι το μπλε.

ΜιρέλαWhere stories live. Discover now