Μόλις είχε ξυπνήσει από έναν βαθύ ύπνο. Την πονούσε η πλάτη της γιατί όσο και άνετος να φαίνεται ο καναπές όταν κοιμάσαι εκεί υποφέρεις.
Η αδελφή της μετά από λίγο ακόμα γκρίνια τις πήρε ο ύπνος μαζί. Η ώρα ήταν οχτώ το πρωί έπρεπε να είναι στην δουλειά σε ένα τέταρτο αλλά μπορούσε να περιμένει.
Δεν φτάνει που έχει δουλειά μέχρι μεγάλη Πέμπτη. Έχει και ένα σκασμό από υπολογισμούς και πράγματα τα οποία την πιάνει πονοκέφαλος.
Ο Άγγελος την παρατηρούσε προσεκτικά που ξεβαφόταν. Μόλις είχε βγει από το μπάνιο και είχε πετσέτες γύρω γύρω.
"Συγνώμη για τον Λάζαρο. Ξες. Είχε και τζετ λακ..." άρχισε να λέει μα τον διέκοψε.
"Μην απολογήσε. Ας το ξεχάσουμε. Ούτε η Γεωργία ήταν στα καλύτερα της χθες" πεταξε και το τελευταίο μαντιλάκι στον κάδο.
Πήγε προς το δωμάτιο του με αυτόν να την ακολουθεί από πίσω σαν κάτι να ήθελε να της πει. Το δωμάτιο γέμισε με το άρωμα της. Απλά την κοιτούσε. Του άρεσε αυτό το άρωμα.
"Το βράδυ μην κανονίσεις κάτι"ήταν το μόνο που της είπε αφού συνήλθε. Εκείνη τον κοίταξε χαμογελώντας.
"Δεν είχα σκοπό. Είναι βραδιά ταινίας!!!" είπε ενθουσιασμένα. Είχε ήδη μια ταινία στο μυαλό της αλλά ακόμα δεν ήταν σίγουρη. Είχε σκοπό να του βάλει όλα τα θρίλερ. Ή οτιδήποτε τέλος πάντων βλέπανε
Το σημερινό μενού είχε το fear street.
Δεν το είχε δει απλά είχε ακούσει καλά λόγια. Είναι τριλογία αλλά δεν είναι ανάγκη να τα δουν όλα το ίδιο βράδυ.
"Ελπίζω αυτή την φορά να βάλεις όντως κάτι τρομακτικό" την προκάλεσε και εκείνη τον κοίταξε με σηκωμένο το φρύδι.
"Για ποια πέρασες εμένα; Την καλύτερη θα βάλω" βεβαια δεν την έχω δει.
Αφού ντύθηκε και στολίστηκε, πήρε την τσάντα της, κοίταξε την αδελφή της. Δεν της πήγαινε η καρδιά να την ξυπνήσει. Της άφησε ένα φιλί στα μαλλιά και πήγαν μαζί με τον Άγγελο στην δουλειά. Σαράντα λεπτά αργοπορημένα παρακαλώ.
Δέκα λεπτά μετά ο Λάζαρος σηκώθηκε κάνοντας θόρυβο φτιάχνοντας καφέ. Η Γεωργία σηκώθηκε απότομα. Έτριψε τα μάτια της νυσταγμένα.
"Τι ώρες είναι αυτές που κοιμάσαι και ξυπνάς. Θεέ μου είναι εννέα πάρα άσε με να κοιμηθώ" του μουρμούρισε και την αγριοκοίταξε.
"Διακοπές είναι, τι θα κάνω; Θα κάθομαι να κλαίγομαι μαζί σου" της πέταξε την σπόντα και τον αγριοκοίταξε πίσω.
YOU ARE READING
Μιρέλα
Romance"Σαν την τραγουδίστρια;" Το μεγαλύτερο της πρόβλημα δεν είναι το πως δεν μπορεί να κάνει κοραλί τον τοίχο της. Καλά είναι. Αλλά είναι και το γεγονός πως βρέθηκε με την εταιρία των γονιών της χωρίς να το θέλει. Το όνειρο της να γίνει σχεδιάστρια μ...