1 μήνας μετά
"Καλημέρα Βιβή" είπε χαμογελαστά μόλις μπήκε μέσα στην εταιρία. Φορούσε μια στενή φούστα λίγο πιο πάνω από το γόνατο, μαύρη, και από πάνω ένα πουκάμισο απλό. Η γυναίκα της χαμογέλασε. Ήξερε την Μιρέλα πολύ καλά. Δούλευε στην εταιρία από τα 30 της δηλαδή σχεδόν 20 χρόνια.
"Καλημέρα Μιρέλα μου! Σου έχω αφήσει πάνω τα χαρτιά του νέου πελάτη" της απάντησε επίσης χαμογελαστά και η κοπέλα εγνεψε. Πήρε το ασανσέρ για να πάει στο γραφείο της. Στον τελευταίο όροφο. Να ανέβει με τις σκάλες με το τακουνάκι δεν την έψηνε.
Πήγε στον 9ο όροφο και άνοιξε την πόρτα του γραφείου της. Ήταν στυλ Μιρέλα, δηλαδη; Καθόλου μινιμαλ. Είχε παντού αποχρώσεις του γκρι και του κοραλί. Και φυσικά παντού διακοσμητικά ίσα ίσα για το γέμισμα του χώρου. Ήταν αρκετά μεγάλο γιατί κάποτε δούλευαν δύο άνθρωποι, οπότε μπορούσε να το κάνει ό,τι θέλει.
"Καλημέρα δεσποινίς-" μπήκε μέσα ο Άγγελος αλλά έφαγε το πιο δολοφονικο βλέμμα από την Μιρέλα. Άκουσε εκεί δεσποινίς! Όπως έλεγε και η ίδια "είσαι μεγαλύτερος μου προς θεού!" κανέναν δεν άφηνε να την λέει έτσι, από την δουλειά πάντα. Δεν το τηρούσαν όλοι βέβαια.
"Μιρέλα σκετο" συνέχισε και εμφανίστηκε ένα χαμόγελο στα χείλι της. Του έκανε νόημα να καθίσει. Πάντα ο Άγγελος παρατηρούσε το γραφείο της. Το έβρισκε πολύ περίεργο η κόρη ενός από τους μεγαλύτερους επιχειρηματίες της Ευρώπης σχεδόν να είναι έτοιμη να βάψει το γραφείο κοραλί!
"Είδατε τα στοιχεία για τον νέο πελάτη;" αγνόησε το βλέμμα της στο 'είδατε'. Πήρε μπροστά τα χαρτιά της και τους έριξε μια ματιά. "Πριν λίγο ήρθα, όταν τα δω θα σου πω" είπε με χαμόγελο αλλά ο Άγγελος δεν το εκτίμησε. Είχε μάθει να είναι σωστός απέναντι της, να την πειθαρχισει Το είχε υποσχεθεί άλλωστε."Έπρεπε να είστε εδώ μισή ώρα πριν" είπε καθώς κοίταζε το ρολόι του.
"Δεν είμαι ούτε Πέτρος, ούτε Αθηνά για να έρχομαι στην ώρα μου" είχαν ξανακάνει παρόμοια συζήτηση. Ο Άγγελος την κοίταξε ναι μεν αυστηρά αλλά και με ερωτιματικα.
"Δεν είπα να γίνετε οι γονεις σας. Αλλά ένας σωστός επαγγελματίας έρχεται πάντα στην ώρα του"
"Είμαι εγώ σωστός επαγγελματίας;" τον ρώτησε με σηκωμένο το φρύδι. Είχε εδώ και κάτι βδομάδες που το προσπαθεί πολύ ο τύπος. Μάλλον στην προσπάθεια θα μείνει.
"Ξέρετε τι εννοώ" έσπευσε να δικαιολογηθει. Μπορεί όντως η Μιρέλα να μην ήταν τόσο σωστή, στο κάτω κάτω τώρα ήρθε, αλλά προσπαθούσε. "Πήρα το όνομα, όχι την χάρη" του απάντησε. Γυρίζει το θέμα στους γονείς της. Την παρομοιαζουν όλοι με αυτους! Οχι δεν μπορεί να είναι ίδια, είναι μόνο 21!
YOU ARE READING
Μιρέλα
Romance"Σαν την τραγουδίστρια;" Το μεγαλύτερο της πρόβλημα δεν είναι το πως δεν μπορεί να κάνει κοραλί τον τοίχο της. Καλά είναι. Αλλά είναι και το γεγονός πως βρέθηκε με την εταιρία των γονιών της χωρίς να το θέλει. Το όνειρο της να γίνει σχεδιάστρια μ...