Τρίτη Βράδυ-9

366 21 49
                                    

Καθόταν όλη η οικογένεια στο τραπέζι. Η Γεωργία έπαιζε με τον Παύλο όσο πιο ήσυχα μπορούσαν. Κυρίως γιατί η Μιρέλα έπρεπε να εξηγήσει στην γιαγιά της την κατάσταση όσο πιο απλά γίνεται.

"Δεν κατάλαβα" την κοίταξε με ερωτηματικά. Η κοπέλα ξεφύσησε. Η γιαγιά της πρόλαβε πρώτη να δει πρώτη τα 'νέα' από τα περιοδικά που διαβάζει.

"Νόννα δεν είμαστε μαζί με τον Άγγελο" της είπε τόσο απλά ώστε να καταλάβει. Η γυναίκα κατσούφιασε. Τους ήθελε μαζί αυτούς τους δύο.

"Και τότε πως οι φωτογραφίες-"

"Το κάνουμε στα ψέματα"

"Γιατί; Δεν του αρέσεις; Ξέρει πόσα χωράφια έχω εγω-"

"Γιαγιά! Οχι, δεν φταίει αυτό. Απλά για λόγο μιας δουλειάς πρέπει να το παίζουμε έτσι" εξήγησε όσο πιο γρήγορα μπορούσε για να μην αρχίζει να λέει για όλα τα χωράφια στην Ιταλία και στην Ρόδο.

Την κοίταξε εξεταστικά από πάνω μέχρι κάτω για να σιγουρεύτει πως της έλεγε την αλήθεια. Αποφάσισε εν τέλει να έκανε πως την πιστεύει. Της ένευσε καταφατικά.

"Να μην φέρω δηλαδή το νυφικό μου από το πατάρι" είπε πιο πολύ στον εαυτό της καθώς έμπαιναν μέσα και τα άλλα δύο εγγόνια.

"Γιατί γιαγιά στο χωριό σου μόλις γνώριζες κάποιον τον παντρευόσουν;" ρώτησε πειραχτηκά.

"Στο Marzamemi παλιά μας έφερναν γαμπρούς από τα δεκαοκτώ, θες να σε πάω εκεί; Βασικά- Γεωργία εσύ που είσαι και στην ηλικία η άλλη έχει περάσει το όριο" άρχισε να ειρωνεύεται την εγγόνα της. Ρόλαρε τα μάτια της.

"Εγω δεν θέλω μπλεξίματα!" απάντησε η Γεωργία τρομαγμένη. Εκτός από ότι δεν θέλει παντρειές, φοβόταν και τις δυο Μιρέλες όταν τσακωνόντουσαν. Ήταν πολύ νέα για να την σκοτώσουν με τα ίδια πράσινα μάτια που την κοιτάζουν στην ψυχή.

"Νόννα, πεινάωωωω" άρχισε να λέει ο μικρός. Η γυναίκα σηκώθηκε να πάει να του βάλει φαγητό. Θα έβαζε και στα κορίτσια να τρώγανε όλοι μαζί.

"Εσένα Μιρέλα το σχέδιο μόδας πως πάει;" Δεν είχε ιδέα πλέον τι γίνεται στην ζωή της εγγόνας της από τοτε που πήρε την εταιρία. Είχε χρόνο για λίγα πράγματα και όταν ερχόταν εδώ μιλούσαν για πολλά θέματα.

"Τέλος πλέον. Εκτός από ότι δεν προλαβαίνω δεν έχω και έμπνευση" άφησε τα πιάτα μπροστά τους.

Όλοι ήξεραν πως λέει ψέματα για την έμπνευση. Μέχρι και ο Παύλος που δεν παρακολουθούσε την συζήτηση και είχε πέσει με τα μούτρα στο φάει. Αλλά κανείς δεν το σχολίασε. Όσες φορές και να προσπαθούσαν να της αλλάξουν την γνώμη δεν τους άκουγε.

ΜιρέλαWhere stories live. Discover now