Άλλη-21

320 18 15
                                    

Αυτό που δεν καταλάβαινε η Μιρέλα είναι πως έμοιαζε τραγικά πολύ με την Μαρίνα. Και δεν εννοώ εξωτερικά.

Τονίζω το Μιρέλα. Όχι Σάρα. Έφτασε ο καιρός που αυτές τις δύο πρέπει να τις ξεχωρίζουμε. Δεν άργησε είναι η αλήθεια. Πολύ εύκολα μπορεί να αλλάξει ο εαυτός σου από την μία μέρα στην άλλη. Οι καταστάσεις σε κάνουν να αλλάξεις.

Δεν μπορούσε να το εξηγήσει, αλλά έμοιαζαν. Είχαν παρόμοια καλοσύνη. Τι εννοώ;
Εννοώ πως η Μιρέλα τα έκρυβε όλα μέσα της. Όπως και η Σάρα. Ήταν η μεγάλη αδελφή, αυτή που δεν θα έπρεπε να κάνει λάθος, η πρωτότοκη κόρη που θα συνέχιζε το έργο των γονιών της. Δεν θα έπρεπε να απογοητεύσει την οικογένεια.
Δίκιο δεν έχω;

Θα έπρεπε να δείχνει καλή. Θα έπρεπε να δείχνει υπόδειγμα. Ομως, η Μιρέλα, δεν ήθελε μόνο να δείχνει, ήθελε να είναι. Δεν της άρεσε το φαίνεσθαι.

Οπότε κάπως έτσι η καλοσύνη άρχισε να πηγάζει από μέσα της. Ήταν αυτή που θα βοηθούσε τον συμμαθητή της με την άσκηση, αυτή που θα καθόταν μέσα στο διάλειμμα για να παρηγορήσει την Αγάπη που χώρισε, αυτή, αυτή, αυτή.

Στους "φίλους" της όμως δεν το έδειχνε. Δεν το άξιζαν όλοι. Ιδικά στην αρχή. Σιγά σιγά, όμως, αυτό άλλαξε. Έβλεπε τον εαυτό της μέσα από την Μαρίνα.
Έδειχνε φοβισμένη; Δεν της άρεσε να φαίνεται έτσι. Κυρίως γιατί δεν είναι.

Έχει προγραμματιστεί όλη της η ζωή από την μέρα που γεννήθηκε, πλάκα μου κάνεις; Θα δείχνει φοβισμένη; Πιο εύκολα θα την τρόμαζε η τάξη που της είχαν επιβάλλει.

Μάθε πως είναι ίδιες. Κάτι, κάπου, κάποιος, ήθελε να συναντηθούν, να βρεθούν, να γίνουν αχώριστες. Έως να πάψει η αποστολή τους. Η μοίρα να δώσει την ευκαιρία της και τελευταία στιγμή να το πάρει πίσω.

Βλέπεις τις ζωές τους; Ακούς, διαβάζεις; Πάλι, κάτι, κάποιος, κάπου, τις ενώνει.
Γιατί;

Ακόμα και μακρυά η μία από την άλλη. Ο Άγγελος τις ενώνει.
Τις ένωσε.
Τώρα όμως πρέπει να μάθει να τις ξεχωρίζει.

Γιατί;

Γιατί αυτή είναι η άλλη, η δεύτερη γυναίκα.

Τώρα

Κοιμήθηκαν όντως μαζί τελικά. Το προηγούμενο βράδυ τους πήρε η πάρλα και έτσι κατά τη μία είχαν ήδη κοιμηθεί.

ΜιρέλαWhere stories live. Discover now