"Λες να έγινε κάτι; Θα με είχαν ενημερώσει βέβαια" της είπε ο Βλάσης στο τηλέφωνο που πίστευε ντε και καλά πως καταρρέει το έργο. Λογικό όμως να ανησυχεί.
Ο Ευθυμίου δεν έχει δείξει και την καλύτερη συμπεριφορά. Δεν ξέρεις από πού θα σου έρθει. Έχουν δώσει επίσης αρκετά λεφτά που δεν ξέρει αν θα μπορούσαν να ξαναυποστηρίξουν.
"Στο τηλέφωνο δεν ακούστηκε αγχωμένος. Λογικά θέλει κάποια ενημέρωση να κάνει" του απάντησε λογικά, όμως ούτε αυτή ήξερε τι τους ήθελε.
"Θα μπορούσε να το πει και τον Σεπτέμβρη. Μιρέλα, προσέξτε, δεν τον εμπιστεύομαι και πολύ" ένευσε θετικά ακόμα και αν δεν την έβλεπε.
"Θα σε κρατώ ενήμερο" υποσχέθηκε και έκλεισε το τηλέφωνο. Γύρισε και κοίταξε τον Άγγελο στο τιμόνι.
"Άγγελε" είπε με παράπονο καθώς βυθιζόταν πιο πολύ στην θέση της. Εκείνος της έριξε ένα πλάγιο βλέμμα και ξεφύσησε.
"Όχι Μιρέλα δεν θα πάρω άλλη στροφή για να πάμε στο λιμάνι"
"Μα γιατί!;"
"Γιατί έχουμε δουλειά, κάνε υπομονή να τελειώνουμε επιτέλους και πάμε όπου θες" σταμάτησε απέξω από το γραφείο του.
Η Μιρέλα ρόλαρε τα μάτια της και έβγαλε την ζώνη της. Τώρα καταλάβαινε τι περνούσαν κάθε φορά οι γονείς της.
Βγήκαν έξω από το αμάξι και η κοπέλα έφτιαξε την κίτρινη φούστα της. Τουλάχιστον είχε έρθει με στυλ.
Μπήκαν μέσα με όλα τα βλέμματα πάνω τους. Δεν είχα αργήσει πολύ, αλλά ήταν σαν ένοχη απόλαυση αυτή η θεαματική είσοδος. Ακόμα και για τον Άγγελο είναι, ακόμα και αν δεν το παραδέχεται.
Ο Ευθυμίου την κοίταζε απαξιωτικά αλλά ήταν πολύ κυρία για να κάνει αυτό που σκέφτεται αυτή την στιγμή. Ανάθεμα την ώρα και την στιγμή που συμφώνησα σε αυτό το έργο.
Χαιρετήθηκαν με όλους και κάθισαν στις στο θέσεις που έμεναν. Τουλάχιστον, το γραφείο του ήταν άνετο, λίγο μονόχρωμο γιατί κυριαρχούσε το καφέ, αλλά συμπαθητικό.
"Χαίρομαι που καταφέρατε να παρευρεθείτε όλοι εδώ σήμερα, γιατί είχαμε μια αλλαγή στα σχέδια..." ακουγόταν κάπως δυστακτικός κάτι που δεν άγχωσε μόνο το ζευγάρι, αλλά και τους υπόλοιπους που βρισκόντουσαν εκεί.
Σχέδον όλοι είχαν δώσει χοντρά λεφτά. Δεν μιλάω για δύο και τρία χιλιάρικα. Αλλά για πολύ παραπάνω ακόμα και από τους προυπολογισμούς τους. Ήταν σίγουροι πως η Μιρέλα δεν είχε κάνει κάποιο λάθος. Γιατί, δεν μιλάμε για μια οποιαδήποτε εταιρία, αλλά για Την εταιρία.
YOU ARE READING
Μιρέλα
Romance"Σαν την τραγουδίστρια;" Το μεγαλύτερο της πρόβλημα δεν είναι το πως δεν μπορεί να κάνει κοραλί τον τοίχο της. Καλά είναι. Αλλά είναι και το γεγονός πως βρέθηκε με την εταιρία των γονιών της χωρίς να το θέλει. Το όνειρο της να γίνει σχεδιάστρια μ...