Έφτανε Η Ώρα-50

254 19 24
                                    

"ΜΙΡΈΛΑ" σταμάτησε ο,τι έκανε και πετάχτηκε από την τρομάρα της. Η Αγάπη μπήκε με φόρα στο γραφείο της με κομμένη ανάσα.

Η κοπέλα σηκώθηκε όρθια και πήγε προς το μέρος της. Είχε βουρκώσει και φαινόταν πως έτρεχε. Δεν είχε ιδέα τι είχε συμβεί και ήταν σε αυτή την κατάσταση.

Την έβαλε να κάτσει στον καναπέ και πήγε μέχρι το κουζινάκι του ορόφου να της βάλει ένα ποτήρι νερό. Μέσα σε αυτά τα δευτερόλεπτα της πέρασαν πολλά πράγματα από το μυαλό. Που την έκαναν να αγχώνεται ακόμα περισσότερο.

"Τι έγινε;" ρώτησε μόλις ήπιε λίγο από το νερό. Θα έσκαγε σε λίγο από την αγωνία.

"Ερχόμουν προς την εταιρία ωραία; Και έτσι όπως ήμουν στη γωνία έρχονται δύο από πίσω μου. Δεν αγχώθηκα, γιατί πρωί είναι λέω, δεν πρόκειται να μου κάνουν κάτι, έτσι και αλλιώς σε ένα λεπτό ήμουν εκεί" στα μισά ήξερε ήδη από ποιον ήταν, αλλά δεν την σταμάτησε.

"Ο αριστερά αρχίζει ξαφνικά να φωνάζει το όνομα μου. Γύρισα πίσω να τους κοιτάξω και άρχισαν να τρέχουν από πίσω μου. Μιρέλα, δεν έχεις ιδέα πόσο τρόμαξα. Έτρεξα και εγώ οπότε ευτυχώς δεν με έπιασαν, γιατί μπήκα όσο πιο γρήγορα μπορούσα μέσα. Νομίζω δεν μπήκαν μέσα αλλά φοβάμαι"

Η φωνή της προς το τέλος άρχισε να τρέμει. Χώθηκε στην αγκαλιά της και χάιδεψε τα μαλλιά της Αγάπης. Ναι, ήταν σίγουροι ποιοι ήταν.

"Δεν μπήκαν μέσα στο κτήριο, δεν τους βαστάει. Τους ήξερες;" ευχόταν να μπορούσε να της πει πως ήταν και να μην το ξέχασε από τον φόβο της.

"Ναι, ήταν ένας ψηλός και ο άλλος λίγο πιο κοντός. Πάρα από κάστανα μαλλιά δεν κατάφερα να δω αλλά. Έχω την εντύπωση πως τους έχω ξαναδεί" είπε προσπαθώντας να σταματήσει να τρέμει.

Μόλις συνειδητοποίησαν τι είπε σήκωσαν το κεφάλι της και κοιτάχτηακαν. Ήταν οι ίδιοι που είχαν κυνηγήσει και την Μιρέλα.

Αλλά αποφάσισε πως το παιχνίδι άλλαξε και δεν θέλει εμένα πλέον.

"Πάω να φωνάξω τον Βασίλη" είπε η Μιρέλα. Μετά από λίγο καθόταν και τους εξιστορούσε τι έγινε όταν πήγε στο στέκι πριν κάτι μέρες.

Ο Βασίλης, όπως ήταν λογικό, δεν είδε καταφέρει να φύγει από την οργάνωση. Πήγαινε σπάνια πλέον, είχε τσακωθεί και με τον Ηλία. Αλλά δεν μπορεί να κόψει τελείως, δυστυχώς είναι εκεί από την αρχή και τον χρειάζονται.

Δεν πάει σε αποστολές ούτε κάνει τίποτα από ο,τι έκανε παλιά. Κάνει μόνο τα λογιστικά τους. Αλλά είναι ακόμα μέρος, όσο και αν δεν το ήθελε.

ΜιρέλαWhere stories live. Discover now