XVI.

217 27 0
                                    

"Hej, vstávej!" zatřese se mnou Alexandr.

"Co je?!" protože jsem rozespalá, docela hnusně se na něj obořím. Podívám se na hodiny. "Ještě není ani šest," a znova si lehnu.

"Potřebujem probrat pár dalších věcí,"

"Proboha," rychle zvednu hlavu a vykulím oči, "Vy máte ještě něco?" Poškrábe se za krkem. Kývne. Tak se tedy s donucením doplahočím dolů do obýváku, kde jako obvykle sedí naše povedená partička.

"O co jde?" rychle se zeptám.

"Neřekli jsme ti naše plány," řekne Dana a začne se tvářit tajuplně, ale vidím, že si ze mě dělá srandu. Rebecca kýve hlavou.

"Takže, vypadá to asi takhle," začne Nick, "asi za týden se budeme muset přestěhovat, protože dochází žrádlo."

"Jo, to už jste mi říkali, a dál?"

"Ten týden budeme všichni trénovat," slovo všichni tvrdě zdůraznil, "a musíme být dost potichu, protože je možné, že potkáme lovce."

"Jasně. Lovci..." sklopím oči.

"Proslýchá se o takové vlkodlačí báji, která je o 12 sourozencích, a pokud se spojí, jsou organizovaná smečka s obrovskou silou. No, a jeden z nás je vůdce - tedy vůdkyně smečky,"

"On to není Nathaniel?" podivím se.

"Ne, není" zasměje se, "je to dívka, která se může měnit i ve dne. Ona je vlastně jediná, která má svůj talent typu, který nejde donekonečna vylepšovat. Třeba tvůj jsme už objevili, a může být sakra užitečnej,"

"Vážně?!"

"Jo," kýve Nathaniel.

"A jaký?"

"Tobě to ještě nedošlo? V lidské formě jsi v běhu celkem neschopná, ale za noci, to je jiná. Jsi z nás nejrychlejší,"

"Takový talent jsem vždycky chtěla mít já," zamračila se Rebecca a předstírala, že je malé dítě.

"Tobě se tvoje skoky nelíbí?" Po otázce očividně Nathaniel pochopil, že to byla prča a zamračil se. Nicméně, vrátil se ke mně. "Zpátky k lovcům - jsou to pěkní parchanti, kteří se snaží nás všechny spojit a využít k výzkumům a tak, a při nejhorším rozmnožit s lidmi. Naše geny se totiž dědí, i když je dlakem jenom jeden."

"Proboha," když na to pomyslím, dělá se mi zle. Odkašlu si. "A máte aspoň tucha, kde by mohl být další z nás?"

"Všichni jsme někde ze západní Evropy..."

"Takže nemáte nic."

"Asi tak."

PerturbattoKde žijí příběhy. Začni objevovat