Nick se snaží zamordovat dva najednou a očividně se mu to moc nedaří. Schytal několik krvavých ran a sám určitě ví, že se musí někam uchýlit. Pak jej ale jeden srazí k zemi.
Alexandr zatím utíkal z plných sil, ale jeden z lovců mu střelil šíp z kuše do paty. To ho tak překvapilo, div si nevzpomněl na obléhání Tróje. Rebecca se ho snažila zvednout, ale provedli jí to samé.
Nathaniel a Dana zatím stihli povraždit dva lovce a teď skočili na vlkodlaka, který je ale silově ve vyšší kastě. Od srdce se zařehtá a pohodově Natha povalí, zatímco Daně zapíchne drápy přes břicho takovou silou, že ji probodl až skrz záda. Krev jí tekla masově, dokonce i z úst. Zavíraly se jí oči, spadla na zem. Vlk vítězně zavyl a chtěl se věnovat Nathovi.
Vyhrkly mi slzy. Plnou silou při její nepozornosti odkopnu tu brutální bestii, že se položila na záda. Kleknu si k Daně. Neslyším její tep, oči má otevřené, dívá se do prázdna. Je mrtvá. Nestihla se jí rána zahojit, teď už tam má jen kus vyrvaného masa, ale život jí to nevrátí. Nathaniel se na nás zadívá zoufalým pohledem, který naznačuje, abych šla dál. Přijdu rozklepaným krokem blíž. Najednou se prostě neudržím. Výbuchy emocí se mnou dělají opravdu divy. Narovnám se, aby šla vidět má velikost a silně, nahněvaně a protáhle zavyju. Touha po krveprolití. Takovou jsem dlouho nezažila. Vrhnu se po tom vrahovi, vyskočím a rozsápu mu hrdlo takovou rychlostí, že druhou tlapou jsem mu vyrvala velké kusy masa z břicha. Libuju si v tom pocitu. Sladká pomsta. Už chápu, proč to lidé dělají. Ztratit někoho, kdo je vám blízký není lehké. Ti tvorové si zaslouží smrt. Všimla jsem si, že originální subjekty tu vlastně ani nejsou...
ČTEŠ
Perturbatto
WerewolfLee objevili nemoc, která jí začne ničit mozek a stává se časem bláznem. Kolabuje jí mysl, všechno. Nebo ji něco blokuje? Něco... zvláštního? Je to obtížné, ale musí na to přijít, i když pomalu přestává chápat. Nejlepší umístění: 1. in VLKODLACI