Selamlar...
Bugün rüyamda buraya önemli bir açıklama yazdığımı gördüm. Uyandım ve dedim ki bunu yazayım gerçekten ama ne olduğunu unutmuşum dhdjdjfj neyse en önemli açıklamamız neydi?
🌟👈🏻⌨🖱👐🏻👌🏻👍🏻👋🏻İyi okumalar..
İg: busras.typwriter
Twitter: cherrange1***
23. BÖLÜM
Melek dersten çıkınca nerde olduklarını öğrenmek için Yasemin'i aradı. Aslında normalde Yiğit'i arardı ama belki beyefendi ilk yardımcılık oynuyordu. Hiç rahatsız etmesine gerek yoktu. Hayır yani böyle tavır alması çok normaldi. Sonuçta kuzenleri gelmişti ve o da gidip el âlemin kızlarıyla... Tövbe tövbe.
Yasemin hala kantinde olduklarını söyleyince yanlarına indi. Hiç Yiğit'e bakmadan kızların yanına gelince Yiğit yine muzırlığını yapmadan duramadı. "N'oldu kız? Küs müyüz?"
Melek gözlerini devirirken cevabını da esirgememişti. "A kocacım sen de mi buradaydın? Yine süper kahramanlık yapıp cici kızlarımıza yardıma gitmişsindir diye düşünmüştüm."
Melis gülmemek için kendini sıkarken Asil'le göz göze gelince onun da aynı durumda olduğunu görüp daha fazla dayanamamış patlatmıştı kahkahayı. Asil ise sadece bir saniye fazla dayanabilmiş o da arkasından patlatmıştı. "Ay Melek alemsin ha. Alt tarafı hastaneye götürdü kızı." Diyen Melis karşısındaki kızın sinirini kızıştırıyordu. Eh tabi başarıyordu da. Melek gülümsemeye çalışarak "Bir şey demiyorum canım, iyi yapmış. Sevap bunlar sevap." Demiş ardından "Hem ne yaparsan önüne gelir demişler. Yarın öbür gün benim de bir yerlerde hastalanmayacağım ne malum, yakışıklı boylu poslu bir süper kahraman beni kurtarsa hem fena mı olur." Diye eklemişti. Ve bingo, şimdi Yiğit'le duyguları eşitti. Yiğit'in kaşları aniden çatılmış sesi sertleşmişti. "Ne münasebet evli barklı kadınsın, ara beni ben gelirim." Melek mükemmel bir tatmin hissiyle dolmuş yüzüne kurnaz bir gülümseme yerleştirmişti. "A sen o hastalık halinde nerden aklıma geleceksin. Yardım ettiğin cici kızın aklına geldi mi başkası?"
"Melek!" diye uyardı Yiğit. Melek de omuz silkti. Melis kolunu Melek'in omzuna atıp "E tamam ama, onu mu konuşacağız şimdi. Dersin bittiğine göre bir şeyler yapalım." Diye teklifte bulundu. Melek de gözlerini Yiğit'in sinirden kararmış gözlerinden çekip "Olur, benim için fark etmez. Kızlar siz ne istiyorsanız onu yapalım." Deyip misafirlerine bırakmıştı kararı. Erkekler, onları takmayan kızların konuşmalarını sadece dinliyor bir yolumda bulunmuyordu. Yiğit "Sanırım, kız kıza takılacaksınız." Diye sorunca Melek düz bir sesle "Hm, bir sakıncası yoksa?" diye cevap vermişti. Yiğit hala ona kızgın olan kıza gülerek cevap vermişti. "Yok tabi, biz de erkek erkeğe âlemlere akarız."
Melek hala pişkince böyle laflar edebilen kocasına "Akarken dikkat edin mazgallardan kanalizasyona akmayın." Diyerek meydan okumuş diğerlerinin 'oooo' lamalarına sebep olmuştu. İçi buruk olsa da Melek'in ilk defa gördüğü bu halleri Yavuz'u bile gülümsetmişti. "Neyse kızlar biz de çıkıp koca parası yiyelim." Diyen Melek sinsice gülerken Yiğit'e de göz kırpmayı eksik etmemiş. Bu laf Yiğit'i kışkırtmamış aksine çok mutlu etmişti. Düğünden bir kaç gün önce verdiği kredi kartını Melek henüz hiç kullanmamıştı. Yiğit bu duruma bozuluyorsa da bir şey diyemiyordu. Hep beraber arabalarını park ettikleri yere giderlerken Melek ve Yiğit biraz arkada kalmışlardı. Yiğit elleri ceplerinde o kadar havalı duruyordu ki Melek istem dışı onu sahipleniyordu. Bir kaç sınıf arkadaşı bu yakınlıklardan şüphelenip Melek'e sorsa da onları 'Arkadaşım' diyerek geçiştiriyordu. Hatta bir kaç kız arkadaşı "Emre'yi çok beğeniyorum, nolur aramızı yap" gibi tekliflerde ve ricalarda da bile bulunmuştu. Şimdi de yanında yürüyerek hepsini çatlatmak ve bir nevi 'haddinizi bilin onun yanında ben varım' mesajı vermek istiyordu. Yiğit ise Melek'in tüm bu içten pazarlıklı planlarından bir haber sırf onu biraz sıkıştırmak için yanında yürüyordu. Onu kıskanması inanılmaz derecede hoşuna gitmişti. Ne var canım? Bu gayet normal bir şey. Herkes kıskanılmaktan hoşlanır bir kere. Bunun Melek'le alakası yok!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEŞİK KERTMESİ(İLK HALİ)
General FictionOnların kaderi daha onlar doğmadan yazılmıştı. Ancak onlar büyüyene kadar dünya değişmiş, onları da değiştirmişti. Ne var ki ortada verilmiş bir söz ve iki inatçı ihtiyar vardı. Kader sürekli ikisini karşı karşıya getirse de onlar bir araya yıllar ö...