*42*

3.5K 160 26
                                    

Merak ediyorum kimler ilk kez okuyor kimler bir daha okuyor. Buraya bırakır mısınız yorumunuzu 😘
🌟👈🏻 ve tabi bunu da unutmuyoruz😍

İg: busras.typwriter
Twitter: cherrange1
Wattpad: LiveYourlife319(diğer kurgularım için ve bildirimler duyurular için takip edebilirsiniz)


***

42.BÖLÜM

Toprak, Melek'i düşürmemek için sıkıca sarıldı ve saçlarının arasına derdin bir öpücük kondurdu. Melek'in, Gazel'den farkı yoktu onun için. Aynı şekilde Zümrüt ve ikizlerin de bir farkı yoktu. Onlar iki ev bir aileydiler, bir yuvaydılar.

Toprak 26 yaşında genç ve yakışıklı bir genç olmasının yanında, bir kanı deliydi. Şakacı samimi kişiliğinin arkasında sert ve ciddi bir adam vardı. Ve ikisini de sergilemekten hiçbir zaman çekinmezdi.

Melek, Toprak'ın kucağından indiğinde ayrılmadan tekrar sarıldı. "Toprak Abi nerden çıktın sen?" dediğinde Toprak, Melek'in burnun ucunu tutup çekti. "O ne biçim soru kız? Senin çıktığın yerden." Dediğinde Melek gülüp gözlerini devirdi. "Yani hangi rüzgar fırlattı seni buralara? Soru buydu."

"Gideyim isterseniz küçük hanım." Melek koluna sarılıp "Asla bırakmam. Hoş geldin abicim, kusura bakma." Dediğinde Yiğit olanları şaşkınlıkla izliyordu. İlk başta çıkaramasa da şimdi hatırlamıştı, Toprak Abiydi bu. Bulut ve Gazel'in abisi. Onu en son gördüğünde 15-16 yaşlarındaydı. Herhalde yani, o yaşlarda kalacak hali yoktu. Oldukça uzun boylu sarışın ve mavi gözlüydü. Bulut da sarışın ve mavi gözlü olmasına rağmen çok fazla benzemiyorlardı. Torunlarının hepsi Hamit dedelerinin mavi gözlerini almışlardı. Hamit dedenin kırlaşmış sakallarından gençken sarışın olup olmadığını anlayamıyordu, bunu daha sonra Melek'e soracaktı. Gerçi Melek ve Gazel sarışın değildi ama...

İçeri geçtiklerinde Yiğit, Melek tarafından satılarak tek başına ikili koltuğa oturmuştu. Melek de tam karşısına Toprak'la birlikte üçlü koltuğa kurulmuştu. Elbette ki kuzeniydi ve özlemişti ama yani kıskanmadı desek yalan olurdu. Yine de gülümsemeye çalıştı.

"Yiğit, erkek adam olmuşsun, en son gördüğümde çok küçüktün daha, 10-11 yaşlarındaydın. Resmen aslan gibi delikanlı olmuşsun."

"Sağ ol Abi. Sen de baya erkek adam olmuşsun." Dediğinde Toprak güldü. "Haklısın ben de daha ergendim o zamanlar." Melek sürekli yanında olduğu için hiç Toprak'ın değişimlerini fark etmemişti. Ama şu an kilo verdiğini ve üstüne bir olgunluk sindiğini fark edebiliyordu. "Yalnız abi gerçekten de böyle nasıl desem, genç gibi değil de adam gibisin." Toprak'ın bakışları sertleşince Melek yaptığı hatanın farkına varıp toplamaya çalıştı. "Yani yaşlanmamışsın da bir olgunluk çökmüş üstüne, fena karizmatik olmuşsun valla. Bingöl'e gittin mi?" diye aniden sorunca Toprak başını iki yana salladı. "Henüz gitmedim. Bir kaç işim var burada ondan sonra bir uğrayacağım."

"Hah işte, gittiğinde yengem seni görünce kız aramaya başlar, son zamanlarda sürekli bu konu açılıyor. Senin bu halini görürse de fiile döker, eminim. Açıkçası kız bulmakta pek zorlanacağını da düşünmüyorum." Deyip kıkırdadığında Toprak tek elini ağzının üstüne kapatıp yanaklarına baskı uyguladı. "Niye zorlansın canım. Sen bile evlendiğine göre herkes evlenir."

İşin doğrusu Toprak Melek'in evlenmesine pek sevinmemişti. Henüz küçüktü, ayrıca okulu da vardı. Onun içini ferahlatan yalnızca iki faktör vardı; evlendiği adamın Yiğit olması ve okuluna devam etmesi.

Yiğit'i uzun zamandır görmese bile, küçüklüklerini hatırlıyordu. Yiğit ve Melek'in her zaman özel bir ilişkisi vardı. Daha sonraları belli bir yaştan sonra elbette kızlar ve erkekler farklı oyun grupları oluşturuyorlardı ve araları açılmıştı biraz. Buna rağmen özel durumları hiçbir zaman ortadan kalkmamıştı. Melek'in kabul etmeyeceği, belki de hatırlamadığı bir şey vardı ki Melek'in çoğu zaman erkeklerin oyunlarına dahil olmak istemesinin en büyük sebebi Yiğit'ti. Daha sonradan sürekli erkeklerle oynadığı için bir süre sonra bunu benimsemiş ve yatkınlaşmıştı.

BEŞİK KERTMESİ(İLK HALİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin