Hellöööww ben geldim.
Geri sayım başladı sanırım. Son dokuz❤
Beğenip yorum yapmadan geçmeyin lütfen 😍😘İyi okumalar 😍
***
44.BÖLÜM
Melek, Yasemin'i şok içinde bırakıp diğer kızların yanına doğru resmen uçtu. Kızlar her ne kadar Melek'i yormuş olsa da ona poşet taşıtmıyordu. Melek Zümrüt'ün elindeki poşete uzanınca Zümrüt poşeti geri çekti. "Uslu dur." Diye tersleyince Melek Yeliz'e baktı. O da onaylamaz bakışlar atınca Gazel'e döndü. Gazel dudağını büzüştürüp kaşlarını kaldırınca omuzlarını düşürüp yürümeye devam etti. Yasemin arkadan montunun kapüşonunu tutup kendine çekti ve eline bir poşet tutturdu. Daha sonra koluna girip tehditkâr sesiyle fısıldadı.
"Ne demek istedin?"
"Bir şey demek istemedim. Bir şey dedim." Dedi Melek de umursamazca.
"Ne dedin?"
"Duydun."
"Bir daha duymak istiyorum.
Melek "Gözün aydın dedim. Asil de geliyor düğüne." Derken sırıtan ifadesi Yasemin'in sert bakışlarına rağmen bozulmamıştı.
"Bana ne Asil'den niye gözüm ayacakmış?" Dediğinde Melek kadar umursamaz olmayı diledi. Oysa ne yaparsa yapsın sesinin titremesine, ses tonundaki yükselip alçalmalara engel olamamıştı.
"Bilemiyorum o kadarını, onu kendine soracaksın? Çünkü ben Asil dedikçe gözlerin flaş gibi parlıyor. Bak yine oldu." Yasemin gözlerini kaçırdı ve "Saçmalama bence sen aptal aşık modunda olduğun için her şeyi parlak görüyorsun. Beni buna karıştırma." Diye söylendi.
Melek Yasemin'e 'Hadi oradan be' bakışını attıktan sonra "Kusura bakma minnoş ama şu an aramızdaki tek aptal sensin. Şimdi Kübler-Ross Modeli var. Tabi sen bilmezsin. Üzüntünün aşamalarını anlatır. Bence bu sadece üzüntünün değil aşık olmanın aşamalarını da anlatıyor. Öncelikle ilk aşama olan İnkar aşamasında genellikle olay veya durum yok sayılır, başa gelmiş kabul edilmez, bir yanlışlık olduğu düşünülür. Sen yok sayıyorsun. İkini aşama kızgınlık aşaması, burada sorgulamalar devreye girer ve öfke baş gösterir. Orijinal modelinde genelde 'Neden ben?' sorusu sorulur ama aşk için konuşursak soru şudur. 'Neden ben ona aşık oldum. Neden ben ve neden o?'"
Yasemin Melek'i dikkatle dinlerken söylediklerini öğütmeye çalışıyordu. " Ve üçüncü aşamamız pazarlık. Pazarlık aşaması durumu kabul edilebilir seviyeye indirmek veya çıkarmak için girilen bir safhadır. Bu aşamada "madem olmuş, bari şöyle yapayım da durum biraz olsun iyiye döner", "olan olmuş ama bir çıkış yolu belki var" tarzı düşünceler ve eylemler insana eşlik eder. Bende böyle olmuştu. Beni en çok oyalayan safha buydu. 'Madem Yiğit'e karşı hislerim var o zaman bu geçici duygularla baş etmeliyim' şeklindeydi." Yasemin Melek'in söylediklerine gülerken Melek anlatmaya devam etti. "Daha sonra depresyon aşaması başlar. Çünkü artık pazarlık aşaması seni sakinleştirmeye yetmiyordur. Aşk için düzenlersek tek taraflı olduğunu düşündüğün için ya da başka bir kızla gördüğün zamanlar oldukça zor oluyor. Tecrübeyle sabittir." Derken gözlerini deviren Melek Yasemin'i itiraf ettirmek için ikna etmek üzereydi. "Son aşama ise kabullenme aşaması. Durum artık hazmedilmiş ve hayatla barışılmıştır. Duruma göre bu aşama farklılık gösterir. Mesela bir aile çocuğunun engeli olduğunu öğrendiğinde bu aşamadan sonra tedaviye başlar. Çocuklarının en iyi hayatı yaşaması için hazırlıklar yapar. Aşk için uyarlarsak da kabul edip onu elde etmenin yollarını aramaya başlamak olarak kabul edebiliriz. Nasıl?" diyen Melek Yasemin'e baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEŞİK KERTMESİ(İLK HALİ)
General FictionOnların kaderi daha onlar doğmadan yazılmıştı. Ancak onlar büyüyene kadar dünya değişmiş, onları da değiştirmişti. Ne var ki ortada verilmiş bir söz ve iki inatçı ihtiyar vardı. Kader sürekli ikisini karşı karşıya getirse de onlar bir araya yıllar ö...