Selamlar. Bölüm geldi...
Bu bölümlerin hikayenin ilk hali olduğunu ve benim kalemimin çok zayıf ve acemi bir dönemi olduğunu unutmayın olur mu? Kitabın düzenlenmiş versiyonunun 8 bölümünü profilimde bulabilirsiniz. Aradaki farkı görmek için ona da bakabilirsiniz.İyi okumalar.
İg:busras.typwriter
Twitter: cherrange1Ve 🌟👈🏻⌨🖱👐🏻👌🏻👍🏻👋🏻❤
***
25.BÖLÜM
Kızların arabaları önde erkekler arkada giderken, kızlar her şeyden bir haberdi. Melis'in arabasında Melis ve Çisem, Yiğit'in arabasını kullanan Melek de kuzenleri ve arkadaşlarıylaydı. Kızların arabasında sessizlik hâkimdi. Malum çok atraksiyonlu bir gün geçirmişlerdi. Gazel içindeki korkuyu kızlarla paylaştı. "Ya kızlar abim kesin Mustafa'yı öldürecek!"
Melek gözlerini yoldan çekmeden "Korkma, bugün söylediklerim onu düşündürdü bence. İçinden bir yerde bana hak vermiştir." Diyerek Gazel'i rahatlatmaya çalıştı.
Yeliz "Bence de. Hem sen korkma kanka. Ben dururken sana da Mustafa enişteme de bir şey yapamaz." Diyerek biraz olsun yüzlerini güldürmüştü kızların. Her ne kadar gülseler de söyledikleri doğruydu. Bulut'u durdursa durdursa bir Yeliz durdururdu.
"Ya ama siz o karmaşada fark etmediniz ama Yiğit nasıl korudu Melek'i" dedi Yasemin Melek'in yanında oturduğu için ona rahatlıkla kaş göz yapabilmişti. Melek bir an ona bakıp gözlerini devirdi ama bir şey diyemedi. Çünkü aynen de öyle yapmıştı. Bu onun içindeki bir yeri kaynatıyordu, kabul ama kafasındaki karmaşaya da bir düğüm eklemişti. Aralarındaki ilişki gitgide mutasyona uğruyordu. Arkadaş gibi değillerdi, sevgili ya da eş her neyse o da değillerdi. Peki bu neydi tam olarak?
"Tabi koruyacak! Sen de orda Bulut üstüme yürüyordu. Kim olsa korurdu." Diyerek kızların kurdukları hayallere set çekti. Yakında boşandıklarında hayal kırıklığına uğramasınlar diye.
Boşandıklarında...
"Ama çok romantikti be." Diye üstüne gitti Yasemin. Melek Yasemin'in sokak ağzına güldü. Şu an ne derse desin istediği gibi düşünecekti. "Kızlar, bir şey söylemem lazım size." Dediğinde söyleyip söylememekte kararsız kalmıştı. Aslında hiç söylemeyi düşünmemişti ama kızlar gerçekten çok hayal kuruyordu ve fazla ümitlenmişlerdi. Yakında ayrıldıklarında onlar da çok üzülecekti. "Ya da boş verin önemli değil." Diyerek konuyu kapattı. Şimdi hiç gerek yoktu başka bir yoldan umutlarını kesecekti.
"Ya hayır! Söyledin bir kere. Hainlik yapma!" diye çıkıştı Gazel. Korkusu varsa da Gazeldi bu, Gazelliğini yapacaktı elbet. "Yok ya önemli değil. Belki sonra öğrenirsiniz."
Yeliz arkadan saçını hınçla çekti. "Ahh Manyak mısınız ya?! Ne yapıyorsun kız?" diyerek saçının çekilen kısmını ovaladı.
"Anlatsana!" diyerek çemkirdi Yeliz de.
"Of tamam ama bilmiyormuşsunuz gibi davranacaksınız. Valla hiç bir şey anlatmam artık. Bilmeyeceksiniz. Duyup unutun."
"Neden?" diye sordu Zümrüt.
"Umutlanmayın diye anlatacağım çünkü ve bizi ilgilendiren bir konu değil."
"Haaa, anlamadım. Neye umutlanmayalım?"
Sonra bekledi bir süre. Hala emin değildi.
"Bakın asla ama asla bu konuyu konuşmayacaksınız. Burada söyleyeceğim ve konu burada kapanacak."
Kızlar onaylayınca "Kızlar Yiğit'in sevdiği biri var. Bu zaten başından beri yanlış bir evlilikti."
"OHA!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEŞİK KERTMESİ(İLK HALİ)
General FictionOnların kaderi daha onlar doğmadan yazılmıştı. Ancak onlar büyüyene kadar dünya değişmiş, onları da değiştirmişti. Ne var ki ortada verilmiş bir söz ve iki inatçı ihtiyar vardı. Kader sürekli ikisini karşı karşıya getirse de onlar bir araya yıllar ö...