İnanamisuuu son 2 bölüm resmen. Ne kadar çabuk geçti😢
Hoş ilk yayınladığım zamanlar da su gibi geçmişti. Nostalji oldum biraz da...
Ahh ah..
İyi okumalar ❤
İnstagram: busras.typwriter
Twitter: cherrange1 burdan çıkınca bir uğrayın oralara da😂***
51.BÖLÜM
Melek çalan zilin sesiyle Yiğit'ten koptu. İşte Azrail gelmişti. Trafik Azrail'i en fazla bu kadar oyalayabilmişti demek. Yiğit, Melek'in yüzünü tekrar ellerinin arasına alıp "Sakin ol. Ayrıca hata yaptılar, gençler henüz, bilemediler muhabbetine de girme. Arkalarında durmamız lazım." Diye tembihlediğinde Melek başıyla onayladı. Oysa zaten Asil ve Yasemin'in arkasındaydı sadece Toprak'ı sakinleştirmeye çalışıyordu.
Odadan çıkıp karşı odaya koştu onları odadan çıkardı salona birbirlerine en uzak şekilde oturttu. Şimdi bu halde görse evi başlarına geçirirdi.
Kapıya nefes nefese ulaştığında herkesin gözü kapıdaydı. En sempatik gülümsemesini takınıp kapıyı araladığında karşısındaki suretle derin bir nefes vermenin yanında şaşırmıştı..
"Nurhayat Teyze?"
Apartmanın yöneticisi Nurhayat Hanım'dı gelen.
"İyi günler güzel kızım. Ben size bir kaç duyuru yapmaya geldim. Apartmanla ilgili."
Yiğit Melek'in yanına gelip başıyla selam vermişti Nurhayat Teyze'ye.
"Ne duyurusu Nurhayat Teyze? Biz yen taşınmadık ki biliyoruz zaten."
"Biliyorum oğlum, bunamadım daha. Kapıcı değişecek onu haber verecektim. Bir de aidata 30 TL zam geldi. Apartman bakıma girecek. Bir de bahar geliyor bahçeye bakım yapmak lazım."
"Tamam Nurhayat Teyzeciğim. Teşekkür ederiz. İçeri geçin. Bir şeyler ikram edelim." Diyen Melek'e gülümsedi Nurhayat Hanım. Ah bu kızı önce o görseydi. Kaynanası şimdi ne şanslı hissediyordur kendini. Eşek sıpası oğlu da böyle güzel bir kız da getirmiyordu ki! Getirmek bir yana dursun kendi bile gelmiyordu. Oğlu hayırsızken gelininden mi hayır gelirdi. Timuçin'i hayırlı bir evlat olsaydı Melek gibi bir gelini olurdu.
"Yok yavrum teşekkür ederim. Ben daha diğer komşulara da söylemedim. Görüşürüz, Allah sizi bir yastıkta kocatsın inşallah maşallah."
Melek gülümseyerek kadına baktı. Ne şeker bir kadındı. Apartmana ilk geldiklerinde de sadece Nurhayat Teyze sormaya gelmişti onları. Daha o zaman yönetici bile değildi üstelik.
Nurhayat Teyze gidince kapıyı kapattı. "E o zaman Toprak Abi ve Melis nerede?"
----
Melis bu noktadan sonra geri dönüş olmadığını biliyordu ve Toprak bir kuyuysa çoktan düşmüştü içine. İşin ilginç yanı ise bu kuyuyu, seve seve evi olarak kabul etmeye hazırdı. Yanağındaki sıcaklığın sebebi fizik kuralları tarafından tam olarak açıklanmazdı çünkü bu başka bir şeydi. Bir dokunuşuyla Melis'in dünyasını ısıtmıştı. Belki de eli değildi bu ısının sebebi sözleriydi belki ya da gözleri.
Her ne olursa olsun Toprak'a aitti bu hisler. Tek sebebi oydu. Melis, Toprak'ın dudaklarına bakmamaya özen gösteriyordu. Ne yapmaya çalıştığı hakkında en ufak bir fikri yoktu ama bildiği bir şey vardı. Ya Melis'le biraz bile ilgilenmiyordu ya da iradesi çok güçlüydü. Çünkü gözleri uzun bir süredir Melis'in dudaklarında olmasına rağmen mesafesini koruyordu. Melis bu kadar iradeli değildi eğer kazar bakarsa öpeceğinden hiç şüphesi yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEŞİK KERTMESİ(İLK HALİ)
General FictionOnların kaderi daha onlar doğmadan yazılmıştı. Ancak onlar büyüyene kadar dünya değişmiş, onları da değiştirmişti. Ne var ki ortada verilmiş bir söz ve iki inatçı ihtiyar vardı. Kader sürekli ikisini karşı karşıya getirse de onlar bir araya yıllar ö...