HOLDEN
Ciężko było pogodzić mi się z odejściem Cassie. Wyprowadziłem się z jej mieszkania tego samego dnia. Klucze zostawiłem dla niej u rodziców Jamiego. Państwo Nelson nawet nie wiedzieli, że ich syn był w związku. Zaskoczyłem ich, ale nie zamierzałem im niczego tłumaczyć. Nie miałem czasu myśleć o nich razem. Musiałem skupić się na pracy, bo inaczej bym zwariował. Nie mogłem cały czas myśleć o swojej byłej dziewczynie. Nie liczyłem już na to, że do mnie wróci. Wolała Jamiego, więc niech bawią się świetnie z dala ode mnie.
Chciałem zrobić Cassie na złość, dlatego zacząłem spotykać się z Lisą. Poznałem ją w klubie przez przypadek. Wcale nie miałem zamiaru jej podrywać. Sama do mnie zagadała, a później samo poszło. Nie miałem żadnych wyrzutów sumienia. Nie mogłem dłużej patrzeć, jak moja była dziewczyna obściskiwała się z Jamie, nie zwracając uwagi na mnie. Tak była we mnie zakochana, że szybko pocieszyła się w ramionach naszego przyjaciela. Pierdolony idiota! Wykorzystał moją słabość do zdobycia Cassie. Nie zamierzałem się jednak długo użalać nad sobą. Wróciłem do klubu i znalazłem sobie panienkę, której nie będę musiał niańczyć. Jej nie będzie przeszkadzać, że znikam. Starsze kobiety raczej nie kontrolowały swoich facetów. Może dlatego, że same nie przesiadywały całych dni w domu. Poświęcały się karierze i babskim wypadom na miasto. Gdyby Cassie miała jakieś koleżanki, pewnie nawet nie zauważyłaby, jak mało czasu spędzaliśmy razem. Gdy byliśmy przyjaciółmi, nawet nie nalegała na częstsze spotkania.
– Ale mi dobrze – odsapnęła Lisa, gdy z niej wyszedłem i opadłem plecami obok niej na łóżko.
– Tak – wysapałem.
Z żadną dziewczyną nie było mi tak dobrze, jak z Cassie. Może, dlatego że tylko ją kochałem, a seks nie był tylko zaspokojeniem swojej potrzeby seksualnej. Niestety teraz musiał mi wystarczyć jedynie dobry orgazm. Lisa potrafiła zadbać o mnie. Starała się? jak mogła, żebym był zadowolony. Oczywiście od razu zabrała się za obciąganie. Była doświadczona i wiedziała, że żadne facet tego nie odmówi.
– Wiesz, fajny z ciebie chłopak. - Spojrzała na mnie.
– Tylko fajny? - Uniosłem brew.Liczyłem na jakiś lepszy komplement, bo starałem się, żeby była zadowolona. Bzykałem ją na kilka sposobów, dostała orgazm, więc zasłużyłem na lepszą pochwałę. Widocznie kobieta nie należała do osób, które potrafiły je prawić. Chociaż wcale nie potrzebowałem pochwał, byłoby miło, gdyby Lisa doceniła moje starania. Może pokażę jej, na co jeszcze było mnie stać i wtedy wysili się bardziej. Jednak nie powinienem zapominać, że zapewniła mi obciąganie. Nie w każdej relacji z kobietami mogłem na to liczyć.
– No, doskonale wiesz jak zaspokoić kobietę. - Uśmiechnęła się.
Na pewno. Chociaż Lisa była wymagająca. Na pewno jej dotychczasowi partnerzy nieźle ją przeszkolili. Wiedziałem, że miała wielu kochanków. Liczyłem na to, że z każdym się zabezpieczała. Oby prezerwatywy wystarczyły, bo nie chciałem się niczym zarazić ani nie zamierzałem za jakiś czas bawić z nią dziecka. Dzięki doświadczeniu List z innymi facetami mogłem liczyć na porządne obciąganie, o czym przekonałem się już na naszym pierwszym spotkaniu. Dziewczyna nie marnowała czasu, co mi się spodobało. Obawiałem się tylko, że za jakiś czas nie będziemy mieli o czym rozmawiać. Na razie niewiele wiedziałem na jej temat.
– Zdecydowanie.Miałem sporo czasu, żeby się szkolić. Dotychczas żadna z moich partnerek nie narzekała na umiejętności, jakie posiadałem. Może dlatego, że moja pierwsza kobieta była ode mnie sporo starsza. Na początku uważałem, że było się czym chwalić, ale z czasem uważałem tę znajomość za pomyłkę. Starałem się nie pakować w znajomości z kobietami, które były ode mnie starsze o dziesięć lat. Chociaż to było trudne, bo wiele z nich zakłamywało swój wiek. W porównaniu do Jamiego nie uganiałem się za małolatami. Powinien uważać, bo bywały nieostrożne i szybciej mógłby wpakować go w dzieciaka. Przekonałem się wiele razy, że dziewczyny w moim wielu bardziej myślały o upiciu się niż o antykoncepcji. To przykre.
– I to jest super.
– Może pokażę ci jeszcze kilka sztuczek?
– Teraz?
CZYTASZ
PRZEGRANI. Cassie i Holden.
RomancePRZEGRANI: 1. Cassie i Holden. 2. Historia Jamiego. Trójka przyjaciół. Zawsze razem. Nic nie było w stanie ich rozdzielić, ale czy na pewno? Kilka lat sprawiło, że Cassie stała się dla Holdena kimś więcej niż tylko przyjaciółką. Długo spotykali si...