Pozitif

19 0 0
                                    

"Bak bak şimdi, dikkatli bak." Naki bir yandan Mim'i dürterken bir yandan da Reha'nın suratına yakınlaştırmıştı ekranı.

Reha'nın gözleri irice açılmış, soruya cevap veriyordu.

"Şu sıfata bak Allah aşkına!" Bora'nın gülmekten karnının ağrıdığına emindim. Eren ve Ela ise fazla gülmekten nefessiz kalıp köşeye bayılmışlardı bile.

"Peki Yektaya ne demeli?" Dedi Ruzi. Ardından Naki'nin elinden kumandayı alıp geriye sardı röportajı.

Gamze'nin kahkahasına sahte bir şekilde gülüyordum. Yüzüme yakınlaştırdı Ruzi.

"Şu tipe bak!"

"Sahtelik akıyo!" Eren bayıldığı yerden kalkıp cevap vermişti

"Peki şu?" Dedi Bora kumandayı eline alarak. 

Videoyu grup üyelerinin ilişkisinin olup olmadığı sorulan soruya kadar ilerletmişti.

Gamze soruyu sorduğu gibi ikimizinde gözü kameraya kaymıştı. Aslında orada kameraya değil Zeynep'e bakıyorduk, ama olsundu. Sitcomlarda bir anda kameraya bakardı ya karakterler. Onlar gibiydik.

"Ya yeter ya!" Dedi Reha yanımdan. "Dalga geçtiniz yeter amk."

"Ama," dedi Naki dudaklarını büzerken. "Edit yapmışlar onu izleyecektik daha."

"Yeter," dedi Ela Naki'nin yanına otururken. "Biraz daha açarsanız gülmekten öleceğim."

"Siz çıkın birazda bizde size gülelim."

Reha'nın cümlesini duymamış gibi yaparak yeniden videoyu başlatmışlardı.

"Siz ne zaman çocuk yapıyorsunuz?" Dedim Bora ve Mim'e doğru. İlginin bizde olmasından sıkılmıştım. Böyle bomba gibi bir soruyla da dikkatlerini çekeceğimi biliyordum.

"Ne alaka biz şimdi?" Dedi Bora oturduğu yerden.

"Evli olanlar sadece sizsiniz çünkü?" Dedi Reha sanki bu çok barizmiş gibi. Gerçekten de barizdi. Tek evli olanlar onlardı.

"Sizde evlenme yolundasınız." Dedi Bora kaşlarını hafifçe kaldırırken. "Yapabilirsiniz yani."

Konuyu nasıl gene bize getirdiğini asla anlayamamıştım.

"Evlenince yaparız." Dedi Reha tekrardan. "Ama siz evlisiniz yapın bitane, sevelim işte olum!"

"Manyağın zoruna bak." Diye mırıldandı Bora. "Zorla yeğen yaptırıyor."

Bora ile Reha tartışmaya devam ederken gözlerim sessizce bana bakan Mim'e takılmıştı.

Kafasıyla mutfağı işaret edip kalkmıştı oturduğu koltuktan. Merak ederek takip ettim Mim'i.

"Yekta bir şey diyeceğim, ama sakın bağırma."

Kaşlarımı çatmıştım. Kafamla onu onaylasam da, Mim bana inanmamış, eliyle ağzımı kapatmıştı. Onun bu haline gözlerimi devirerek ne söyleyeceğini bekledim.

"Ben galiba hamileyim."

Gözlerim fal taşı gibi açılmıştı. Ağzımdaki el olmasa çoktan diğerleri de yanımızda olurdu. Sakinleşmem için bir süre daha bekledi Mim.  Sakinleştiğime emin olduğunda yavaşça elini çekti ağzımdan.

"Ne demek galiba? Test yapmadın mı?"

"Korktum." Dedi Mim sessizce. "Reglim gecikti." Mim'in reglinin asla gecikmediğini biliyordum. Final haftalarında bile Ela ve benim stresten reglimiz etkilenirdi, Mim de ise asla bununla karşılaşmamıştık.

HayranHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin