Konuşma

51 3 2
                                    

Reha'nın sorusuyla gözüne far tutulmuş tavşan gibi kalmıştım. 

Reha elini daha da sıkılaştırmıştı.

"Ben, ben bilmiyorum." Dedim sessizce. 

"Bildiğin zaman," dedi Reha elini çekerken. "Yeniden konuşuruz."

Reha'nın gitmesini izlemiştim sessizce. Aklıma bir soru bırakmış gitmişti. Yaklaşık bir beş dakika kadar sonra kendime gelmiştim.

"AAA!" Kendi kendimi yenemiyordum. Hırsla elime telefonumu alarak whatsapp grubuna girdim.

RUZİ VE MELEKLERİ

Yekta
Acilen benim ev hepiniz

Mim
Ay noluyo noluyo

Ela
Yoldayım cnm öptüm

Mim
Beni de bekle şrfsz

Ruzi
Gene ne oldu amk neyse yoldayım

Gelmelerini beklerken kendimi yenemiyor, söylenip duruyordum. Ne  demek kendine yalan söylüyorsun? O kimdi? Kimdi ki bana öyle sözler söyleyebiliyordu?

Zil sesiyle söylene söylene gittim ve kapıyı açtım. Karşımdaki ekip ile kapıyı açık bırakıp mutfağa doğru ilerledim. Karşıma oturduklarında hepsinin yüzünün gergin olduğunu fark ettim. Ben kolay kolay onları evime çağırmazdım. Biliyorlardı.

"Yekta? Sorun ne?" Mim'in sesiyle histerik bir şekilde güldüm.

"Kendime yalan söylüyormuşum arkadaşlar."

"Ne? Ne alaka. Hemen anlat ne oldu?" Ela'nın sözleri ile derin bir nefes alarak bugün neler olduğunu özetle anlattım.

"Ay haspam hareketlere bak!" Mim'in sinirden kızarmış yüzüne karşı aynı şekilde karşılık veriyordum. Yüzüm sinirden domatesleri bile sollamıştı.

"Aslında," dedi Ruzi yavaşça. "Haklı."

"Siktir git ordan!" Diye bağırdım Ruziye doğru. Neresi haklıydı?

"Oyumu Ruziden taraftan kullanıyorum." Dedi Ela da. Gözlerimi kısarak ikisine doğru baktım.

"Dost bildiklerim kalleş olmuşlar. Bornozlar sizi."

"Bornoz olabilirim seve seve, ama kararımın arkasındayım." Ruzi'nin sözlerine karşılık olarak dil çıkarmıştım. Seve seve bornoz olurmuş.

"Yekta," dedi Mim bir süre sonra. "Anlatmayı atladığın bir yer olabilir mi?"

Olabilirdi. Rehayı ısrarla evime çağırdım kısmı birazcık kırpmış olabilirdim.

"Şu sıfata bak kesin bir yerleri atlamış bu. Hemen anlat." Elaya bir süre dik dik baksam da atladığım yerleri de anlatmıştım en sonunda.

"Oyumu, Ruziden tarafa alıyorum." Dedi Mim anlatmayı bitirdiğimde.

"Bornoz seni!" Dedim Mime de.

"Aşkım," dedi Mimoza elimi tutarken. "Sen boşuna uğraşmazsın. Allahını seversen, ilacım var demişsin! Daha ne kadar düşebilirdin acaba?"

HayranHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin