Kızlar Gecesi Sonrası, Konser Öncesi

48 2 20
                                    

"Ay sonra geldi bu Poyraz ," dedim hararetle. "Reha ile tanıştı."

"Ay erkek orospusuna bak sen!" Dedi Mim hırsla.

"Uyuz yemin ederim." Elaya katıldığımı başımla onaylamıştım.

"Poyraz kimdi?" Eren'in sorusuyla gözlerimiz ona doğru dönmüştü.

Kızların başının etini yemiş, kızlar gecesi diye tutturmuştum. Ela ve Mimoza'nın evinde toplanmış, kızlar gecesi yapıyorduk.

"Benim eski sevgilim." Dedim sinirle.

"Tam bi erkek orospusu." Dedi Mim yeniden. Poyraza benden bile çok nefret doluydu.

"Ee," dedi Eren merakla.  "Sonra?"

"Ben anlatmam," dedim ayağa kalkarak. "Ela ve Mim anlatsın."

Yeniden duymaya tahammülüm yoktu. Hızla kalkarak mutfağa geçmiştim. Beş dakika kadar mutfakta oyalandıktan sonra yeniden salona geçmiştim.

"ERKEK OROSPUSU!" Dedi Eren beni gördüğü anda. Eren'in tepkisi ile gülümsemiştim. Öyleydi cidden.

"Neyse," dedi Eren. "Sonra ne oldu?"

"Sonra Reha ile vedalaşmak için sarıldık. Öptü Reha beni."

"Aaa! Deme deme!" Dedi Mim hararetle.

"Dudağından mı?" Ela'nın sorduğu soruyla kızarmış, hızla kafamı olumsuz anlamda sallamıştım.

"Yanağımdan."

"Olsun." Dedi Ela. "Gene de öpmüş."

"Aslanımı bi tebrik edeyim, canım benim." Dedi Eren.

"Bana bi bakışı var Poyraz'ın," dedim hızla. "Sanki ölüm döşeğindeyken dans etmişim gözünün önünde."

"Benzetmeye bak." Dedi Mim gülerken.

"CANIM CİĞERİM NASILDA KUDURTMUŞ!" Eren'in bağırmasıyla gülmüştüm. Poyraz kuduz köpek gibiydi bütün gün. Bana bakıp bakıp durmuştu.

"Çıkışta da Reha geldi beni almaya."

"Ya yemin ederim seviyorum bu çocuğu." Eren'in sözleriyle gülümsemiştim.

"Poyraz yanıma gelmişti," dedim "Beni bırakacakmışmış, eve tek dönmemeliymişim. Çok tehlikeliymiş. Demiyor da Esra kıçıma tekmeyi bastı, sana geri dönmek istiyorum."

"Ay," dedi Ela. "Şu anda suratına tekmeyi basmamak için zor duruyorum. Yanımda olsa, böyle pat pat geçiririm tekmeyi suratına."

"Neyse durun," dedim gülümseyerek. "Ben bunu yanımdan kovmaya çalışıyorum, sanki kendim her seferinde tek başıma dönmemişim gibi, inatla yanımdan gitmiyor. Reha dışarıda bekliyor beni. Rehayı görünce nasıl sevindiğimi anlatamam size."

"REHA FAN KULÜBÜ diye alnıma dövme yaptırsam çok mu fazla kaçar?" Ela'nın sorusuna karşılık gözlerimizi devirmiştik hepimiz.

"Sonra bu Rehayı görünce bir bozuldu bir bozuldu, of resmen zevkimden dört köşe oldum.

Reha'nın yanına vardığımızda,  Reha gıcık bir şekilde gülümsedi. Ve dediki,"

"Ne dedi ne dedi?" Dedi Mim merakla.

Yanaklarımın hafiften kızarmaya başladığını hissediyordum.

"Sevgilimi getirdiğin için teşekkür ederim, gidebilirsin."

Kızların hepsinin bağırması ile mahcup bir şekilde gülümsemiştim.

"Yemin ederim!" Diye bağırdı Eren. "Yanımda olsa alnından böyle şılak diye öperim. O derece kanım kaynadı."

HayranHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin