Kızlar Gecesi Ama Ağlamalı Olanından

32 2 3
                                    

Yekta Kara:

Karşımdaki Ruzi sıkkındı.

"Ne oldu?" Dedim Ruziye doğru.

Yok bir şey gibisinden elini sallasa da anlamıştım bile bir şeyler olduğunu.

"Ne oldu?" Dedim kahvemden bir yudum alarak.

"Sadece," dedi Ruzi. "Aklım Erende kaldı."

"Ne olmuş Erene?" Dedim merakla. Dün evden ayrılırken iyi görünüyordu.

"Biri kalbini kırmış, üzüldüm onu öyle görünce. Bulursam o şerefsizi iyi bir benzeteceğim. Nasıl kırdı ki kalbini?"

Karşımdaki Ruziye yedi numaralı bakışımı atmıştım. Yani, 'Gerizekalı ,nasıl anlamazsın? Senle arkadaş olduğum için kendimden iğreniyorum.' Bakışımı.

"Çok üzgündü, bakma bana öyle." Dedi Ruzi.

"Kim olduğunu söyledi mi?" Dedim. Eren eğer ona açılmadıysa pot kırmak istememiştim.

"Hayır," dedi Ruzi. "Söylemedi."

"Neyse," dedim Ruziyi geçiştirerek. "Bak dün ne oldu?"

Konuyu değiştirme çabalarım işe yarasa da, aklım Erendeydi. Acilen kızlar gecesi yapmalıydık.

***

Yanımda Mim ve Elayla beraber Eren'in kapısının önündeydik. Zile basmıştık. Kapının açılmasını bekliyorduk.

Kapı açılınca üzerinde hala dün giydiği giysiler duran, makyajı akmış bir Eren görmeyi beklemiyordum kesinlikle.

"Kızlar gecesi?" Dedim elimdeki poşeti sallarken. Eren zorla gülümseyip kenara çekilmişti.

İçimdeki Ruziyi öldürme hissi gitgide artıyordu. Kızı ne hale getirmişti!

"Konuya direkt giriyorum." Dedim koltuklara oturduğumuzda.

"Dün akşam ne oldu?"

Eren derin bir nefes almış, konuşmaya başlamıştı.

"Ruziden hoşlandığımı biliyorsunuz zaten." Dedi elini sallayarak. Onu kafamla onaylamış, devam etmesini bekliyordum.

"Biz dün senden çıktıktan sonra bir kulübe gittik. Kulübe girdiğimiz anda yanına bir kız geldi."

"Acaba hangi orospu?" Dedi Ela. "Ne yaptıysak kurtaramadık çocuğumu onlardan!"

"Neyse," dedi Eren. Ardından devam etti. "Kızın adı Cerenmiş. Ama görseniz Victoria Secret modeli. Yüzü desen güzel, fizik desen taş."

Kaşlarımı çatarak düşündüm bir süre. Ruzi'nin Ceren diye bir tanıdığı var mıydı?

"Sonra kız seni çok özledim aşkım, mı ne dedi." Dedi Eren. Sesi kırılsa da anlatmaya devam ediyordu.

"Sonra kız onu buradan öptü. Gözlerimin önünde." Dedi Eren. Ardından eliyle dudağına yakın bir yeri gösterdi.

"Iy, şıllık." Mim'in tepkisini sözlere dökmesem de suratımdan benim de aynı tepkiyi verdiğim anlaşılıyordu.

"Sonra, kızla tanıştırdı beni. Kızın bana ilk ve son cümlesi şuydu." Dedi Eren. Ardından daha da dik durmaya başladı. "Hazır mısınız?"

Asla hazır olmasam da onaylamıştım Eren'i.

"Travesti misin?"

"YOK ARTIK." Dedi Ela.

"Mal mı acaba?" Dedi Mim. Ardından ekledi. "Mallara hakaret oldu. Üzgünüm mallar."

"Neyse," dedi Eren hafifçe gülümserken. "Biz bar tezgahının oradaki oturaklara oturduk Ruzi ortamızda olacak şekilde."

HayranHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin