1. kapitola Vysvětlení část první

2.6K 187 8
                                    

Všichni se mi představili ,seznámili se a já zjistila, že Andy, Ashley, CC, Jake a Jinxx jsou vlastně spíš ještě kluci (na muže mají až moc prodlouženou pubertu). Ujistila jsem se, že nejsou násilníci, únosci, prodejci na černém trhu, obchodníci s drogami či tak něco podobného. Ani mi vlastně neřekli čím se živí.. Což to mi je celkem i jedno.

Půjčili mi oblečení po nějaké Juliet (asi nějaká bejvalka),takže jsem nemusela chodit polonahá. Seděli jsme v obýváku a oni mi vyprávěli jak jsme se našli.

Když mi to říkali, myslela jsem že se hanbou propadnu.

Našli mě ležet opilou v parku na mostě a prý jim bylo blbé mě obcházet, tak se rozhodli že mě dovedou domu. Jenže mě domu nedovedli, jelikož ze mě nevymámili kde bydlím.

Rozhovory semnou prý neměli ani hlavu ani patu- prostě jako dítě z Pákistánu.

,,Skvěle jsme se s tebou bavili, na otázku jak se jmenuješ jsi nám odpověděla 'Zdárek párek,jsem poník Naomi'. Příjmení jsi nezmínila, a tak se tě CC ptal čí jsi a k našemu údivu jsi neřekla jméno, ale 'No maminky přece..' " řekl se smíchem Ashley.

Byla jsem červená až na zadku jak moc jsem se styděla.

Na to spustil Jinxx ,,Chtěli jsme tě doprovodit domu,ale neznali jsme příjmení a když jsme se ptali kde bydlíš, tak jsi nám řekla že bydlíš doma,v postýlce. Tak jsme tě vzali k nám do vily."


No nakonec jsem zjistila, že mě Andy musel držet kolem pasu, abych se pusou nezabořila do hlíny a já se mu vysmekávala a nadávala mu 'Pust mě ty úchyle úchylná'. Když mě pustil,složila jsem se na zem. Na zemi jsem si lehla na namalované kolo na cyklostezce a říkala že jedu domu. Museli mě hromadně zvedat a bránit se mým útočícím zubům. Dále jsem se rozeběhla na klouzačku,jenže se mi do cesty postavila lampa a pak to jen dinklo a Naomi nikde. Když mě Andy zvedal,začala jsem do lampy mlátit pěstí se slovy 'Ty svině jedna kovová!' No děs...


Teď jsem se tomu už taky smála,protože to nešlo,ale stejně jsem se styděla.


,,Když jste tohle udělali pro cizí holku," začala jsem,ale Andy mě přerušil

,,Ne, teď už nejsi cizí"

pokračovala jsem ,,Dobře,ale stejně vám dlužím vysvětlení." Zůstali na mě koukat jako bába na telenovelu.

,, No přeci nevěříte že jsem se ožrala jen tak.. A nekoukejte tak blbě,ještě vám to zůstane.." Rázem přestali zírat tak blbě.

,,Takže..Nevím jak začít. Prostě.. Se semnou rozešel přítel.. Po dvouletém vztahu..Vyhodil mě na ulici,bez veškerých věcí. Netušila jsem kam jít,co dál dělat.. Tak jsem si za poslední peníze koupila whisky a šla do parku.." nahrnuly se mi slzy do očí když jsem si na to zase vzpomněla.

Najednou jsem se ocitla v něčím objetí,ze kterého se vyklubalo hromadné. Pár slz se přeci jen dostalo ven a stékaly mi po tváři.

Když mě kluci pustili,cítila jsem se už klidnější.

,,Takže ty teď nemáš kam jít?" zeptal se CC

,,CC ! Nevidíš že to je citlivý téma ty vole?! " vyhrkl asi Jake a ostatní CC-ho aspoň zpražili pohledem.

,,Jednou mě napadne dobrej nápad a vy na mě takhle. Ok,budu držet hubu." založil si ruce na hrudi a nafoukl se jako bublina.

,,A kdo měl vědět, že to je dobrej nápad a ne zase nějaká sračka jako například to,jak jsi chtěl zjistil kolik pasty je v tubě. Potom z toho byl zasranej celej obejvák." prohodil Ash a významně se na něj podíval. CC dělal že nic neslyšel a dál byl uražený.

,,CC nedělej krávu. Řekni nám to. Prosím." pokračoval Ash

,,Christiane Coma ! Přestaň si hrát na primadonu a vymáčkni se." přidal se Andy.

Přihopkala jsem k CC-mu,objala ho kolem krku a prosila ať to řekne. Nakonec jsem ho obměkčila.

,,Fajn,řeknu to. Ale jen kvůli Naomi ! "ostatní kluky přejel vražedným pohledem. ,,Tak hovada a slečno,tak mě napadlo,když tady naše Naomi nemá kde bydlet,co kdyby bydlela u nás ?Máme Dost místa.."

Andy se plácl do čela a vyhrkl ,,CC,kdybych věděl,že sis aspoň vyčistil zuby,dal bych ti i pusu za ten parádní nápad!"


Tak jsem tu s další částí :)) Snad se bude líbit.

Jinak vám chci poděkovat za komentáře a vote na prologu,udělalo mi to neskutečnou radost :-*


S láskou Chrissttine



Secrets of love (BVB FF,CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat